נתניהו לבנט: "אם רוצים לפרק, אז בואו נפרק"

ראש הממשלה ויו"ר הבית היהודי התעמתו בישיבת ראשי סיעות הקואליציה, על רקע עצירת הדיונים בוועדת שרים לחקיקה במחאה על אי קידום חוק למען אוניברסיטת אריאל. בנט השיב: "הלוואי שהייתם משקיעים בו כמו בחוק ההמלצות ובחוק הצרפתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/18 21:08 כ בטבת התשעח

נתניהו לבנט: "אם רוצים לפרק, אז בואו נפרק"
בנט ונתניהו בכנסת, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

על רקע המתיחות בקואליציה וההצבעות המכריעות בשורת נושאים בוערים, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התעמתו היום (א') פעם נוספת. בישיבת ראשי סיעות הקואליציה נתניהו אף איים במרומז בפירוק הממשלה בתגובה לצעדי סיעתו של בנט, בהם עצירת הדיונים בוועדת שרים לחקיקה במחאה על אי קידום חוק למען אוניברסיטת אריאל, כך פורסם הערב בחדשות 2.

על פי הפרסום, נתניהו פנה לבנט ואמר: "למה אתה פועל בצורה כזו? זה שובר משמעת בקואליציה". בתגובה ענה יו"ר הבית היהודי: "אני מנהל את הסיעה הכי ממושמעת. כל הצבעה מגיעים. אין לנו שרן השכלים ועזריות. כבר חודש אתם תוקעים את חוק אוניברסיטת אריאל". ראש הממשלה הגיב בזעם לדברים ואמר: "ככה לא עובדים. זה ממש חמור. אם רוצים לפרק, אז בואו נפרק".

בנט התריס חזרה ואמר:. "הלוואי שבכל חוק אריאל הייתם בליכוד משקיעים כמו שאתם השקעתם בחוק ההמלצות והחוק הצרפתי".

בליכוד אמרו בתגובה לדברים כי "ראש הממשלה נתניהו אמר בישיבה באופן חד משמעי שהוא תומך בחוק אוניברסיטת אריאל ויפעל להעברתו בהקדם. ראש הממשלה העיר שהוויכוח מיותר, וכל ניסיון לייצר עימות בנושא הוא מלאכותי ונועד לקושש כותרות.

"הדברים שנאמרו לשר בנט היו תגובה על התעקשות מיותרת וילדותית על החלטה שכבר התקבלה. ראש הממשלה, שאפשר את הפיכת מכללת אריאל לאוניברסיטה, לא זקוק לשום הטפות מוסר או חיזוקים כדי לתמוך בהחלת חוק המל"ג עליה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן