נתניהו: "התקשורת והשמאל מייצרים אין סוף פרשיות"

כ-2,000 פעילי ליכוד הגיעו לגני התערוכה הערב להבעת תמיכה בראש הממשלה. והיה גם נציג מהבית היהודי: ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי הביע תמיכה בלתי מסויגת בנתניהו ואמר ""לא ניתן לרוחות רעות להפיל ראש ממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/17 20:55 יז באב התשעז

נתניהו: "התקשורת והשמאל מייצרים אין סוף פרשיות"
ועידת הליכוד בגני התערוכה, צילום: תומר ניוברג פלאש 90

בגני התערוכה בתל אביב התכנסו כ-2,000 פעילי ליכוד למפגן תמיכה בראש הממשלה שנמצא בימים אלה תחת חקירה משטרתית בשתי פרשות. 

"אני אוהב אתכם", פתח נתניהו "תודה רבה לכם חברות וחברים יקרים, תודה לכם שבאתם מכל חלקי הארץ, אתם מרגשים אותי".

ראש הממשלה דיבר על הפרשיות שבהן הוא נחקר בימים אלו: "התקשורת והשמאל מייצרים אין סוף פרשיות , כתבות וכותרות כדאי שאולי משהו יתפוס - אם לא צוללות, סיגרים; אם אל סיגרים, אז שיחות עם מו"ל; אם לא תיק 1000, אז תיק 2000", המשיך והטיח. "הם מבקשים מגורמי האכיפה: 'תנו לנו משהו, לא משנה מה'. זו לא הפעם הראשונה שהתקשורת משתמשת בתרגיל הזה", המשיך. "ב-1992 הם הצליחו להפיל את שמיר בהאשמת שווא 'מושחתים נמאסתם' והם הביאו את אסון אוסלו ואוטובוסים. ב-1999 הם חזרו על התרגיל עם עמותות ברק ו'שחר של יום חדש' - שהביא את האינתיפאדה".

ח"כ מוטי יוגב עם דוד ביטן

ח"כ מוטי יוגב עם דוד ביטן צילום: דוברות מוטי יוגב

ראש הממשלה אף הביע תמיכה ברעייתו, שרה - נגדה יוגש כתב אישום בגין ארבע עבירות שונות: "הם לא יספרו לציבור שהיא תומכת ומלווה שמשםחות שכולות, ניצולי שואה, ילדים חולי סרטן, חיילים בודדים - במקום זה הם מעדיפים לעסוק בדברים של רומו בעולם, הנוהל להחלפת מנורה, חמגשיות, כוס התה שהוגש לאביה הצדיק על ערש דווי. איזו בושה".

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי היה הנציג ה"סרוג" בגני התערוכה, לדבריו: "החלטתי ללכת לגני התערוכה, למרות שגם לי יש ביקורת מדינית וערכית על הממשלה והעומד בראשה. הייתי רוצה עוד בנייה, יותר חוסן, יותר יהדות, יותר לאומיות, יותר משילות.אבל התקשורת וגורמים אחרים כבר גזרו את דינו של ראש הממשלה, עוד לפני שנסתיימה בכלל החקירה אני פה בגני התערוכה, בגלל שאני בוחר בעם ישראל, שבחר בממשלה הלאומית הזו וגם כיום בוחר בה". יוגב בביע עמדה ברורה בנוגע לשלטון נתניהו: "לא ניתן לרוחות רעות להפיל ראש ממשלה וממשלה נבחרת בישראל, ממשלה זה לא רק העומד בראשה, ורק בבחירות מחליפים ממשלה".

 

ח"כ דוד ביטן יוזם הכנס אמר לפני הכנס: "יהיו פה מעל אלפיים איש. עלויות האבטחה למען ראש הממשלה הן על הליכוד. אנחנו רוצים הליך הוגן לראש הממשלה שלנו ושלא תהיה אכיפה בררנית נגדו. בשמאל יודעים שהם לא יכולים להפיל אותו בקלפי ומנסים באמצעים אחרים".                        

שר המדע אופיר אקוניס שישא דברים במהלך הערב אמר: "המאבק הוא לא רק שלך, הוא של תנועה שלמה. הניסיון להפיל אותך הוא ניסיון להפיל אותנו".