נתניהו במתקפה חסרת תקדים על אלשיך: "רמיזות הזויות ושקריות"

ראש הממשלה התייחס לטענות שהעלה מפכ"ל המשטרה בנוגע להתנהלותו במהלך החקירה ואמר כי "הרמיזות של המפכ"ל הן כל כך חמורות. צל גדול הוטל על חקירות המשטרה והמלצותיה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/02/18 07:08 כג בשבט התשעח

נתניהו במתקפה חסרת תקדים על אלשיך: "רמיזות הזויות ושקריות"
שוב בקו האש. נתניהו ואלשיך, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

על רקע הכוונה להגיש את המלצות חקירות המשטרה בשבוע הבא, תקף הלילה (חמישי) ראש הממשלה בחריפות את מפכ"ל המשטרה וטען כי בדברים שטען יש שקר והזיה.

"מזעזע לגלות שהמפכ"ל חוזר על הרמיזה ההזויה והשקרית כאילו רה"מ נתניהו שלח חוקרים פרטיים נגד קציני משטרה החוקרים אותו, נכתב בדף הפייסבוק הרשמי של בנימין נתניהו.

לדבריו, "מזעזע לגלות שהוא גם חזר בפני עיתונאים על הרמיזה ההזויה והשקרית לא פחות של ריטמן, כאילו ראש הממשלה היה מעורב בתלונת קצינת המשטרה נגד ריטמן בגין הטרדה מינית. איך ייתכן שריטמן עומד בראש היחידה שחוקרת את ראש הממשלה ומשתתף אישית בגיבוש ההמלצות נגדו?"

עוד נכתב בדף הפייסבוק של ראש הממשלה כי "כל אדם הגון ישאל את עצמו איך אנשים שאומרים דברים הזויים כאלה על ראש הממשלה יכולים לחקור אותו באובייקטיביות ולהמליץ בעניינו ללא משוא פנים? צל גדול הוטל הערב על חקירות המשטרה והמלצותיה בעניינו של ראש הממשלה נתניהו.

הרמיזות של המפכ"ל הן כל כך חמורות, שנדרשת מיד חקירה אובייקטיבית ומהירה על הטענה שרה"מ שלח חוקרים - ולאחר שיתברר שאין קשר כזה, יש להסיק את המסקנות המתחייבות לגבי אופן ניהול החקירה וגיבוש ההמלצות נגד ראש הממשלה".

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/10155360032517076/

הדברים נכתבו לאור התכנסות צמרת המשטרה אמש כדי לדון בחקירות נתניהו לקראת ההמלצה הצפויה בשבוע הבא. עם זאת, בדברים שאמר בעצמו מספר שעות קודם לכן הסביר נתניהו שיהיו המלצות, אך אין בהם כדי להוכיח דבר.

"רבים מכם שואלים, מה יהיה? אז אני רוצה להרגיע אתכם: לא יהיה כלום, כי אני יודע את האמת. מדינת ישראל היא מדינת חוק. החוק אומר שמי שקובע אם יש ראיות לכאורה נגד ראש הממשלה, זה היועץ המשפטי לממשלה והוא מתייעץ עם פרקליט המדינה".

נתניהו הוסיף כי "פרקליט המדינה אמר רק לאחרונה בכנסת שכמחצית מהמלצות המשטרה מסתיימות בלא כלום. אז אל תהיו במתח: המלצות יהיו, שלטים בנוסח "ביבי אשם עד שתוכח חפותו" גם הם יהיו, לחצים פסולים - גם הם יהיו. אבל אני בטוח שבסופו של יום הגורמים המשפטיים המוסמכים יגיעו למסקנה אחת, לאמת הפשוטה: אין כלום".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן