נתן מאיר על בני הזוג נתניהו: "כואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור"

מאיר, ששכל את אשתו דפנה הי"ד בפיגוע טרור בעתניאל, מנסה לספק מהזווית שלו את התרשמותו מראש הממשלה ורעייתו, "אני מכיר ראש ממשלה שמתקשר ושמבקש לדעת שאנחנו מצליחים לשרוד אחרי האסון שלנו. אני מכיר את אשתו שמחבקת את הילדים שלי בחום"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/09/17 07:18 טז באלול התשעז

נתן מאיר על בני הזוג נתניהו: "כואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור"
מחזק את ראש הממשלה. נתן מאיר, צילום: צילום מסך מיוטיוב

ראש הממשלה קיבל אמש (רביעי) חיזוק וחיבוק וירטואלי מנתן מאיר. בדף הפייסבוק שלו כתב, מי שאיבד את אשתו דפנה הי"ד בפיגוע טרור, על הפנים היפות כלשונו של נתניהו ורעייתו שרה.

"כבר הרבה זמן לא פרסמתי שום דבר", כתב מאיר והסביר כי מאז רצח של דפנה בינואר 2016, ובמיוחד מאז שהתחתן בשנית לפני כשלושה חודשים, הוא "עסוק בבנית ביתנו מחדש. אנחנו הולכים ונבנים מיום ליום וטוב שזה נעשה הרחק מאור הזרקורים. אנחנו לעיתים קרובות מתמודדים גם עם הצער והאובדן כדי להמשיך את מפעל החיים".

הוא המשיך וכתב כי "גם עתה אין ברצוני לומר דבר אלא רק לשתף במה שאני כבר לא מצליח לשמור בתוכי". הוא התייחס לדימוי השלילי שיצא לבני הזוג נתניהו כשציין כי "בשנה וחצי האחרונות זכיתי להכיר מעט את ראש הממשלה ורעיתו וכואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור. אני מכיר את ראש הממשלה מחבק ומתעניין שוב ושוב בשלומי ובשלום הילדים. אני מכיר ראש ממשלה שמתקשר ושמבקש לדעת שאנחנו מצליחים לשרוד אחרי האסון שלנו. אני מכיר את אשתו שמחבקת את הילדים שלי בחום".

בני הזוג נתניהו בבית המשפט

מתקשר לחזק ומחבקת. בני הזוג נתניהוצילום: פלאש 90. מוטי קמחי

מאיר, שששכל את אשתו בפיגוע דקירה בעתניאל, לא הסתפק בכך והוסיף שהוא "מכיר את ראש הממשלה כאיש אוהב שבא אלינו כדי להביט לנו ישר בעיניים. אני מכיר אותו כאח שכול שתומך ונמצא איתנו בכל ליבו בדרך הקשה".

לסיום הוא בחר להודות לו על החיזוקים שהוא מקבל ממנו ועל תפקודו כמנהיג, "תודה לך ראש הממשלה על עוד שיחת טלפון מנחמת ומעודדת שזכיתי לקבל ממך אתמול בערב, רגע לפני שאני הלכתי לישון ואתה כרגיל המשכת לעבוד. עוד מעט מתחילה שנה חדשה. אני מבקש להכיר טובה למי שראוי לה ולהודות בכל לב למי שעושה למענינו ימים ולילות. תודה לכם מנהיגים שלנו! רבים וטובים! מאוד!"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן