"נרדוף ונשיג כל אויב וכל מחבל"

במערכת הפוליטית הגיבו בסיפוק על חיסול רוצחו של הרב שבח והבהירו כי כך גם יהיה גורלו של המחבל שרצח את הרב בן גל. ליברמן: " החשבון נסגר. מאמין שבקרוב נשים את היד גם על רוצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד". ארדן: "המסר שלנו ברור- נגיע למרצחים בכל מקום שהם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/02/18 08:06 כא בשבט התשעח

"נרדוף ונשיג כל אויב וכל מחבל"
גלנט וליברמן. מברכים על החיסול, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

שר הביטחון אביגדור ליברמן בירך הבוקר (שלישי) את כוחות הביטחון על חיסול המחבל האחרון בחוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד

"החשבון נסגר", הוא צייץ בטוויטר, "אני מברך את צה"ל, השב"כ והימ"מ על פעולה מוצלחת. היה ברור שזה רק עניין של זמן, עד שנפגע בראש החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח ז"ל. אני מקווה ומאמין שבקרוב נשים את היד גם על רוצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הצטרף ךדברים ואמר כי הוא "מצדיע בשם כל אזרחי ישראל ללוחמי הימ"מ של משטרת ישראל שחיסלו הלילה את המחבל הארור שרצח את הרב רזיאל שבח ז"ל". לדבריו, "המסר שלנו ברור- נגיע למרצחים בכל מקום שהם יסתתרו, גם למחבל השפל שרצח את איתמר בן גל הי"ד ונבוא איתו חשבון".

ביתו של דוברו האישי נפרץ. השר ארדן

מבטיח שגם רוצחו של בן גל ייתפס השר ארדןצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר הבינוי והשיכון, האלוף במילואים יואב גלנט בירך בדף הפייסבוק שלו את צה"ל וכוחות הביטחון והוסיף כי "את הנופלים לא נוכל להחזיר, אך ניתן לרסן ולהרתיע לעתיד. אין פשרות במלחמה בטרור - נרדוף ונשיג כל אויב וכל מחבל. גם רוצחו של איתמר בן גל ימצא את עצמו בקרוב בבית משפט או בבית קברות".

הלילה חיסלו כוחות ימ"מ ושב"כ את נאצר ג'ראר, תושב ג'נין שהיה בין רוצחיו של שבח בחוות גלעד. במהלך ניסיון מעצרו, יצא המחבל כשהוא חמוש ממבנה בו הסתתר ביאמון ונורה ע"י הכוחות. על גופתו  נמצאו נשק מסוג m16 ותיק עם מטענים. לא היו נפגעים לכוחותינו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן