נערכים לפינוי: כאלף איש הגיעו לשכונת נתיב האבות

חלק מהשוהים במקום מתכוונים להתבצר במבנה שכוחות הביטחון אמורים לפנות ולהרוס בימים הקרובים. אחד מהם אמר כי מטרתם היא "להראות שאנחנו לא מוותרים על ארץ ישראל ונלחמים על השטח הזה". שלמה נאמן: "בואו לחזק ולהתחזק!"

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/11/17 08:47 א בכסלו התשעח

נערכים לפינוי: כאלף איש הגיעו לשכונת נתיב האבות
תומכים ומתבצרים. נתיב האבות, צילום: מטה המאבק למען נתיב האבות

בימים הקרובים צפוי להיהרס מבנה אחד מתוך 17 הבתים שבג"ץ הורה על הריסתם בשכונת נתיב האבות שבגוש עציון. כתוצאה מכך הגיעו אמש (מוצאי שבת) לשכונה כאלף תומכים שמחו על המהלך.

במקום עלתה קריאה לממשלה להסדיר את השכונה ולהימנע ממראות הפינוי שליוו את עמונה ותשעת הבתים בעפרה לפני מספר חודשים. בנוסף לכך מחו התושבים ותומכיהם על כך שבית המשפט לא הסכים לנסר חצי מטר משישה בתים ובכך לטענתם להסדיר את אותם בתים.

יש לציין כי חלק מהנוכחים בשכונה מתכוון להתבצר במבנה שאמור להיהרס ולהתנגד באופן אקטיבי לכוחות הפינוי. מי שנכחו במפגן התמיכה אמש היו בין היתר ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי וראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן שאמר "מיטב הנוער מגיע בהמוניו להזדהות עם נתיב האבות. מאות בני נוער נוהרים להרקדה ומלווה מלכה שמארגן נוער עפרה היקר, בואו לחזק ולהתחזק!".

https://www.youtube.com/watch?v=0OGECSrCdok&feature=youtu.be

תושב אלעזר אורי וולפסטל, שמתכוון להתבצר בשכונה אמר: "אנחנו נמצאים במבנה שמיועד להריסה, להראות שאנחנו לא מוותרים על ארץ ישראל ונלחמים על השטח הזה. אנחנו פה 24 שעות ביממה עד שיגמר הסבל הנוראי הזה. אני קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו שיעשה סדר ויפסיק את ההרס הזה והסבל של המשפחות".

ממטה המאבק למען נתיב האבות נמסר: "המאבק ממשיך ,הגיעו למתחם מבנה הנגרייה כאלף איש בקריאה לממשלה להסדיר את האבסורד ולמנוע את ההרס המיותר של הבתים, להסדיר את שכונת נתיב האבות .האירוע שאורגן על ידי מטה הנוער של נתיב האבות. אנו ממשיכים לאייש את המתחם בחיזוק תומכים רבים 24 שעות ביממה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן