נערות הדביקו סטיקרים ובילו את הלילה במעצר

חמש נערות הדביקו כרזות היוצאות נגד צווים מנהליים ונעצרו סמוך להר הבית. שלוש מהן שסירבו לחתום על צו הרחקה מהעיר העתיקה שהו במעצר במהלך הלילה. 'חוננו': "התנהלות המשטרה מעוררת תמיהות קשות. במקום להשקיע זמן ומאמצים במלחמה במחבלים, מבזבזים את זמנם על שטויות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/09/17 13:56 כז באלול התשעז

נערות הדביקו סטיקרים ובילו את הלילה במעצר
שהו במעצר בניגוד לחוק? תמונת ארכיון ממעצר, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

חמש נערות הדביקו אמש (ראשון) סמוך להר הבית מדבקות בגנות צווים מנהליים ונעצרו על ידיהמשטרה, כשחלקם בילו את הלילה במעצר.בארגון 'חוננו' טוענים כי דבר המעצר היה מנוגד לחוק.

הנערות, חלקן בנות 14 בלבד, הדביקו אתמול בשעת לילה מאוחרת סטיקרים עם הכיתוב "די לצווים המנהליים". בעקבות המעשה הן נעצרו על ידי המשטרה ושלוש מהן שסירבו לקבל על עצמן הרחקה מאיזור העיר העתיקה הושארו למשך הלילה במעצר.

בארגון 'חוננו' טוענים כי הבנות נחקרו בחשד להשחתת פני מקרקעין חרף האיסור בחוק הנוער לחקור קטינים בשעות הלילה, בנוסף לכך מבהירים בארגון כי חקירת המשטרה ללא נוכחות הוריהם, זכות המוקנית לקטינים אשר נחקרים תחת אזהרה.

 מי שייצג את הבנות מטעם 'חוננו' הוא הוא עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו שאמר כי "התנהלות המשטרה מעוררת תמיהות קשות. במקום להשקיע זמן ומאמצים במלחמה במחבלים ובכל התומכים בהם שרצחו לא מזמן 2 שוטרים על הר הבית, במקום זאת מבזבזים את זמנם על שטויות".