נוכחות שיא בוועידת הבית היהודי

למעלה מאלף חברים הגיעו לועידה הרעיונית הראשונה של המפלגה שתעסוק בנושאי השבת, החינוך והפריפריה. יו"ר נשיאות הבית היהודי: "הנושאים החשובים ישמשו כאבני דרך לעתידה של המפלגה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/09/17 17:01 ו בתשרי התשעח

נוכחות שיא בוועידת הבית היהודי
באי הועידה, צילום: הבית היהודי

למעלה מ-1000 מתפקדים הגיעו הערב (שלישי) לאולם וואהל שליד אוניברסיטת בר אילן, לקראת ועידת הבית היהודי שלראשונה תעלה שורת נושאי ליבה לראש הדיון הפנים מגזרי של הציונות הדתית.

במפלגה מרוצים מכמות הנוכחים ומציינים כי מדבר במספר שעולה על כל הציפיות המוקדמות. הערב יתחיל במספר מושבים שיעסקו בנושאי השבת, החינוך הדתי לאומי ומקומה של הפריפריה במגזר הסרוג.

בהמשך יעלו לבימת הנאומים שר החינוך ויו"ר המפלגה נפתלי בנט, שרת המשפטים איילת שקד ויו"ר אגוד ישיבות ואולפנות בני עקביא הרב חיים דרוקמן. כל הנאומים יועברו בשידור חי באתר 'כיפה'.

אמילי אמרוסי בועידת הבית היהודי

אמילי אמרוסי בועידת הבית היהודיצילום: הבית היהודי

יו"ר הסיעה, ח"כ שולי מועלם רפאלי, ציינה כי "הבית היהודי עוסקת בכל הנושאים החיוניים למדינת ישראל בהם ביטחון ורווחה. כל מפלגה שוקקת חיים ומחוברת לציבור חייבת לקיים דיון ושיח עמוק על העוגנים המרכזיים שלה ובשיתוף אנשי השטח של המפלגה".

יו"ר הנשיאות של המפלגה, אבי וורצמן, אמר כי הוא "שמח שמפלגת הבית היהודי יזמה ועידה רעיונית שעוסקת בנושאי הליבה של הציונות הדתית ומדינת ישראל. אני בטוח שהנושאים החשובים שיידונו היום בפאנלים השונים ישמשו כאבני דרך לעתידה של המפלגה. אני רוצה לברך מעומק הלב את זוכי פרס יקירי התנועה ולהודות להם על פועלם".

יו"ר הנוער של הבית היהודי, יאיר בוכניק אמר כי "הועידה נועדה לאפשר לפורומים השונים ולמתפקדים מכל הגילאים אפשרות להשתתף בדיון שיעצב את עתידה של מפלגת הבית היהודי. הנוער מתקבל כאן בחום ואנחנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות הזאת".

בוועידה נוכחים גם חברי הפורומים השונים של המפלגה כמו: פורום הנשים, פורום הנוער והצעירים, פורום המגזר הדרוזי, פורום ישראלים, פורום ראשי הסניפים ועוד.

מוטי יוגב וניר אורבך בועידה

מוטי יוגב וניר אורבך בועידהצילום: הבית היהודי