מתכוננים להריסה? דחפורים בנתיב האבות

שיירה של כוחות צה"ל בליווי כלים הנדסיים נכנסה לשכונה שחלק מבתיה מיועדים להריסה. במטה המאבק הזהירו: "מתחילים בהכנות להרס, בואו לעצור את העבודות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/18 08:50 כא בשבט התשעח

מתכוננים להריסה? דחפורים בנתיב האבות
דחפורים בנתיב האבות, צילום: מטה המאבק בנתיב האבות

כוחות צבא הגיעו הבוקר (ג') לשכונת נתיב האבות מלווים בדחפורים, ככל הנראה כדי לבצע עבודות שונות כהכנה לפינויים של חלק מהמבנים במקום, שמיועדים להריסה בחודש הבא. במטה המאבק של נתיב האבות פרסמו הודעה שבה קראו לציבור להגיע למקום ולמנוע את העבודות.

"יום פקודה. הבוקר, פחות מ-24 שעות אחרי שביבי ובנט הבטיחו לעשות הכל למען ילדי נתיב האבות, הם שלחו את את כוחות צה"ל להתחיל בהכנות להרס. בואו עכשיו לעצור את העבודות. זוהי קריאת אמת לפעולה, באים עכשיו לנתיב האבות לחסום את עבודות הפריצה של הצבא", נכתב בהודעה.

אתמול הגיעו כמה עשרות ילדים תושבי השכונה למשכן הכנסת, כדי לדבר על לבם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, שרים וחברי הכנסת נוספים, בניסיון למנוע את הרס ביתם המתקרב.

במהלך המפגש עם הילדים אמר ראש הממשלה: "נעשה כל מה שאנו יכולים. זה לא קל. זה מאבק גדול מאוד זה לא פשוט. כמה פעמים הצלחנו וכמה פעמים שלא. בית יהיה לכם. השאלה אם זה יהיה אותו הבית".