מתכוננים לבחירות? צעירי האיחוד הלאומי מקימים פורום חדש

עשרות צעירים מתוכננים להיפגש עם נציגי האיחוד הלאומי, במטרה להקים את פורום הצעירים של המפלגה. אחד מהיוזמים: "הצעירים מחפשים אמת גדולה, הם מזהים אותה אצלנו ומצביעים ברגליים". על מפגש עם צעירי הבית היהודי הוא אומר: "לא פוסלים שום דבר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/10/17 17:03 ה בחשון התשעח

מתכוננים לבחירות? צעירי האיחוד הלאומי מקימים פורום חדש
השר אורי אריאל, צילום: אור אלכסנברג

באיחוד הלאומי מתחילים אולי להבין שהריצה המשותפת עם הבית היהודי בסכנה ממשית. הערב (רביעי) ייפגשו חברי המפלגה עם צעירים במטרה להתניע את הקמת פורום צעירי המפלגה.

"מתוכננים להגיע עשרות צעירים מגיל שביעית ועד שיעורים מתקדמים בישיבות", אומר ל'כיפה' ברק קרוננפלד (26) פעיל באיחוד הלאומי. לדבריו "יגיעו צעירים מכל רחבי הארת, מהדרום המרכז והפריפריה כדי להניח את התשתית לפורום צעירי המפלגה".

במהלך המפגש ייפגשו הצעירים עם יו"ר המפלגה שר החקלאות אורי אריאל, ח"כ בצלאל סמוטריץ' והמזכ"ל אופיר סופר. קרוננפלד אומר שהפעילים "יערכו הכרות עם נציגי המפלגה, יכירו אותם ואת פעילותם לעומק ולאחר מכן נבנה תכנית ראשונית וננסה לההרחיב את הפורום".

על השאלה במי יבחרו הצעירים במידה והאיחוד בין המפלגות לא יצלח הוא עונה כי "הנושא הזה לא מחלחל לדור הצעיר. הם מחפשים מקום שאומרים בו אמת גדולה ורחבה והם מזהים את זה אצלנו לכן הם מצביעים ברגליים. מה שיהיה בשדה של הגדולים, זה פחות מעסיק אותם כרגע". לגבי מפגש אפשרי עם צעירי הבית הלאומי הוא אומר: "פנינו לאחדות. אנחנו לא פוסלים שום דבר".

מזכ"ל האיחוד הלאומי, אופיר סופר מתייחס לכינוס הצעירים ואומר: "אני שמח על הדחיפה של החבר'ה הצעירים על ההתחדשות, על הרצון להוביל, הרצון לשותפות ולפעול בנושאים מהותים אידיאולוגים. אלו דור המשך של הציונות הדתית".