משרד התרבות מחפש פרויקטור להר הבית

במשרדה של השרה רגב פרסמו, בשיתוף המשרד לענייני ירושלים ומורשת, מכרז לאיתור אדם שירכז ויחקור את החומרים על המתחם הקדוש במטרה "להחזיר לתודעה הציבורית בארץ ובעולם את מורשת העם היהודי בהר הבית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/12/17 12:57 ח בטבת התשעח

משרד התרבות מחפש פרויקטור להר הבית
רוצים להנגיש את מורשת הר הבית. רגב ואלקין, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

במשרד התרבות החליטו להעלות את המודעות הציבורית בנושא הר הבית. אתמול (ב') הועלה באתר המשרד מכרז לאיתור פרוייקטור שירכז את נושא מורשת המתחם במטרה להנגישה לציבור הרחב.

"משרד התרבות והספורט, בשיתוף המשרד לענייני ירושלים ומורשת, מבקש לפעול להגברת המודעות למורשת ישראל בהר הבית", נכתב בהקדמה לתנאי המכרז.

עוד צוין כי מטרת היוזמה היא "להחזיר לתודעה הציבורית בארץ ובעולם את מורשת העם היהודי בהר הבית כאבן יסוד בזכותנו הטבעית וההיסטורית, תוך הדגשת הקשר ההיסטורי והארכיאולוגי וכיסופי כל הדורות לשיבת ציון ולאיחוד ירושלים".

מעוניינים לפתח את מורשת הר הבית. המכרז של משרד התרבות

מעוניינים לפתח את מורשת הר הבית. המכרז של משרד התרבותצילום: צילום מסך מאתר משרד התרבות

לשם מטרה זו ביקשו במשרדה של השרה מירי רגב לגבש תכנית פעולה וליזום פיתוח מחקרים בנושא, בעזרת גיוס אדם שירכז את כל הפעילות שקשורה להר הבית.

אדם שיהיה מעוניין לגשת למכרז יצטרך להיות "בעל תואר ראשון בהיסטוריה / ארכיאולוגיה / מורשת ישראל / חינוך/ ניהול, ו/או בעל תואר שני מחקרי (בתחום כלשהו) מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה".

ובנוסף לכך "בעל ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מחקר או ניהול במסגרת גופים העוסקים בתחומים הבאים: היסטוריה של עם ישראל, מורשת ישראל, ארכיאולוגיה של ארץ ישראל".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן