משקפיים חדשים? לכו לקנות אצל החרדים

בחנויות האופטיקה שבשכונות החרדיות אתם עשויים למצוא מוצרים זולים בכמחצית מהמחיר בחנות רגילה. פער המחירים קיים לכאורה אפילו בין חנויות מאותה רשת. "רק תתייצב וכבר חסכת כמה מאות שקלים", סיפר גולש

חדשות כיפה דויד ליבנה 11/03/18 14:29 כד באדר התשעח

משקפיים חדשים? לכו לקנות אצל החרדים
משקפיים, צילום: shutterstock

זקוקים לזוג חדש של משקפיים? הגיע הזמן להחליף עדשות? כדי לחסוך בהוצאות, שעלולות להגיע לסכומים גבוהים, אולי כדאי לכם לקנות מוצרים מחנות אופטיקה שממוקמת דווקא בריכוז אוכלוסייה חרדי, שכן קיים פער המחירים עשוי להיות גדול מאשר בסניפים רגילים.

גולש בשם צביקה אבנרי העיד בשבוע שעבר בפייסבוק על פער מחירים של קרוב ל-50% על אותם מוצרים ממש. לדבריו, בעת שביקש לרכוש מסגרת חדשה ועדשות למשקפיים הוצע לו בסניף קניון מלחה בירושלים מחיר של כ-750 שקלים עבור המוצרים, ואילו בסניף מאה שערים של אותה רשת הוצע לו מחיר של 380 שקלים עבור אותם מוצרים בדיוק.

לדברי אבנרי, הוא בדק את הדבר גם בחנויות אופטיקה נוספות וגילה כי גם בהן קיים פער מחירים בין הסניפים בריכוזים חרדיים לסניפים רגילים. "רק תתייצב וכבר חסכת כמה מאות שקלים", כתב.

דבריו של אבנרי בפייסבוק

דבריו של אבנרי בפייסבוקצילום: צילום מסך

מאופטיקה הלפרין נמסר בתגובה: "רשת אופטיקה הלפרין היא רשת בפריסה ארצית בעלת 143 סניפים בכל הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. לאור פנייתכם כי ישנו אי שיווין בין המחירים, הרינו לעדכן כי המחרים שווים הן במסגרות והן בעדשות.

"לאור הפער שעולה מפנייתכם יתכן וישנו מבצע נקודתי לפרק זמן מוגבל באזורים שונים ברחבי הארץ, מבצעים הנובעים מזמני חופשה שונים של מגוון האוכלוסייה".