משפחת גולדין תוקפת: ממשלת ישראל פוגעת באמון הציבור"

ערב יום הזיכרון פרסמה משפחתו של החייל החטוף דברים חריפים בגנות ראש הממשלה ושריו, "אנו מתוסכלים מההנהגה הישראלית. מאוכזבים מראש הממשלה ומהחברים בקבינט המדיני-ביטחוני. אנחנו מבקשים שיהיה לנו קבר לעלות אליו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/04/18 17:06 ב באייר התשעח

משפחת גולדין תוקפת: ממשלת ישראל פוגעת באמון הציבור"
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

שעות ספורות לפני שעם ישראל ירכין את ראשו ויתייחד עם נופליו, בחרו היום (שלישי) בני משפחת גולדין לתקוף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושריו על התנהלותם בפרשת בנם החטוף.

"מחר בערב, כשדגל המגן דוד יונף חזרה לראש התורן", הם כתבו בדף הפייסבוק 'הדר שלי', "החגיגה שלנו לא תהיה שלמה. השמחה שלנו ביום העצמאות ה-70 למדינה שאנחנו כל כך אוהבים לא תהיה מלאה". 

לדבריהם, פעולות הממשלה לא רק שמעודדות אותם, אלא גורמות להם לכעס רב, "אנו מתוסכלים מההנהגה הישראלית. מאוכזבים מראש הממשלה ומשרי הממשלה ובמיוחד מאלו החברים בקבינט המדיני-בטחוני.

"כמשפחה, לקחנו על כתפנו משימה לשנות את המשוואה מול האויבים שלנו המבקשים לחטוף חיילים ולהשתמש בהם כקלפי מיקוח. כחלק מהצוואה המוסרית שהדר הפקיד בידנו, אנחנו מבקשים להפוך את חטיפת החיילים מנכס לנטל. אנחנו דורשים מהממשלה לגבות מחיר מהאויב על אחזקתו בחיילי צה"ל ובאזרחים ישראלים".

נתניהו חברי הקבינט בסקירה ביטחונית בצפון

משפחת גולדין מאוכזבת מהם. נתניהו חברי הקבינט בסקירה ביטחונית בצפוןצילום: קובי גדעון/לע"מ

בהמשך הם כתבו בנחרצות כי בניגוד למאמציהם, "הממשלה לא עושה דבר. היא לא משנה את הכללים, לא מפעילה מנופי לחץ ואין לה בכלל מדיניות בנושא. ממשלת ישראל משקמת ובונה את עזה כאילו היא הייתה שכונה בצפון תל אביב". בנוסף הם טענו כי "ממשלת ישראל במקום להתנות כל סיוע בינלאומי במציאת פתרון לסוגיה ההומניטרית, ולדאוג להשבת החיילים, סמ"ר אורון שאול וסגן הדר גולדין, משדה הקרב, מעדיפה לנהוג כבת יענה, להעלים עין לפעול בניגוד לערכי צה"ל ולפגוע באמון הציבור בצבא העם".

לסיום אמרו בני המשפחה כי "ביום הזיכרון הזה וביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, אנחנו נושאים תפילה שיתאפשר לנו להפוך למשפחה שכולה כמו כל משפחה שכולה אחרת. אנחנו מבקשים שיהיה לנו קבר לעלות אליו ואנו מייחלים ליום שבו צה"ל וממשלת ישראל יחלקו כבוד אחרון להדר שלנו".