"משימה לאומית": נתניהו מינה מתאם לנושא השבויים והנעדרים

אחרי מסע לחצים של משפחת גולדין בלשכת ראש הממשלה הודיעו על מינויו של איש השב"כ לשעבר, ירון בלום למתאם נושא השבויים והנעדרים בלשכת ראש הממשלה. משפחת גולדין: "על נתניהו, באמצעות שליחו החדש, להשיב את החיילים כאן ועכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/10/17 21:08 א בחשון התשעח

"משימה לאומית": נתניהו מינה מתאם לנושא השבויים והנעדרים
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את ירון בלום למתאם השבויים והנעדרים. בלום שירת שנים ארוכות בשירות הביטחון הכללי ובשנותיו אחרונות בשב״כ היה חבר בצוות המצומצם  שניהל את המגעים והביא לשחרור של החייל גלעד שליט.

רה״מ נתניהו שוחח הערב עם משפחות גולדין, שאול, א- סייד ומנגיסטו, עדכן אותן על המינוי והדגיש את  המחויבות שלו ושל מדינת ישראל להחזיר את הבנים הביתה. 

לבלום תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני ביחסים בינלאומיים. ירון בלום הוא עמית במכון לחקר הטרור של המרכז הבינתחומי הרצליה, משמש כיועץ לענייני ביטחון וטרור ומכהן כדירקטור במספר חברות. 

ירון בלום אמר בתגובה: ״אני מודה לראש הממשלה על האמון. אני רואה בתפקיד שהטיל עליי משימה לאומית מהמעלה הראשונה".

משפחת גולדין מסרה בתגובה, "על ירון בלום מוטלת אחריות גדולה ומשימה פשוטה - לעמוד בערכי צה״ל ומערכת הביטחון ולהשיב את הדר ואורון לישראל. בימים אלו עומדת בפני הממשלה הזדמנות חסרת תקדים להפעיל לחץ אפקטיבי על חמאס ולגייס את הקהילה הבינלאומית כדי להגיע להסכם חילופי השבויים הטוב ביותר מזה שנים".

"עבר פרק זמן ארוך ומיותר של חודשיים מאז התפטר ליאור לוטן ועד לערב הזה אמרו במשפחת גולדין והוסיפו: "אנו מחכים 3 שנים ו-3 חודשים לשובו של הדר ושעון החול אזל. על נתניהו, באמצעות שליחו החדש, להשיב את החיילים כאן ועכשיו, עליו כעת להשתמש בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותו בכדי לא להחמיץ את ההזדמנות".