מקורבי היועץ המודח של טראמפ: קושנר טרפד את מהלך העברת השגרירות

פוטר ופותח על הבוס לשעבר: סטיב באנון, יועצו האסטרטגי לשעבר של הנשיא האמריקני, דחף לעמדה קשוחה יותר מול הפלסטינים וניסה לשכנע את הנשיא להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים. מקורביו מסמנים את המטרות הבאות שלו כעת כששב לעולם התקשורת: איוונקה טראמפ ובעלה ג'ראד קושנר

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/08/17 15:23 כט באב התשעז

מקורבי היועץ המודח של טראמפ: קושנר טרפד את מהלך העברת השגרירות
תומך בישרא. קושנר ונתניהו, צילום: פלאש 90. מתי שטרן

שגרירות ארה"ב בישראל לא הועתקה מתל אביב לירושלים בעקבות טרפוד המהלך על ידי ג'ראד קושנר. כך טענו מקורבי יועצו הבכיר לשעבר של טראמפ, סטיב באנון. באתר האמריקני "ואניטי פייר".

לפי הכתבה, באנון הוא זה שדחף ולחץ על הנשיא האמריקני להשלים את העברת השגרירות, אך לטענת מקורביו של היועץ המודח חתנו של טראמפ התנגד למהלך ובלם אותו.

באנון וטראמפ בימים יפים יותר

באנון וטראמפ בימים יפים יותרצילום: צילום מסך מיוטיוב

באנון, כך נטען באתר, מתכוון להשתמש בפלטפורמה התקשורתית אליה חזר בעקבות הדחתו כדי להתנגח במי שהוא מכנה "ה'גלובליסטים' הדמוקרטים מניו יורק" בבית הלבן, ובהם בתו של הנשיא, איוונקה טראמפ, בעלה ג'ארד קושנר, וגורמים בכירים נוספים בסביבתו של טראמפ.

עוד טענו מקורביו של באנון כי הוא זה שדחף להצגת עמדה קשוחה יותר כלפי הרשות הפלסטינית וכשאבו מאזן הגיע לפגישה בבית הלבן הוא העדיף להישאר בביתו מכיוון שהוא לא התכוון "לנשום את אותו האוויר כמו הטרוריסט הזה", כך כתב לידיד.