מקורביו של ניר חפץ: "תם עידן נתניהו"

בסביבתו של יועצו הקרוב לשעבר של משפחת נתניהו אמרו כי הוא הפך לעד מדינה מאחר והוא "לא היה מוכן לשכב על הגדר בשביל נתניהו או אחרים". ח"כ שלח: "מה עוד צריך כדי שבנימין נתניהו ילך הביתה?"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/03/18 17:54 יח באדר התשעח

מקורביו של ניר חפץ: "תם עידן נתניהו"
רוה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

"תם עידן נתניהו", כך אמרו היום (שני) בסביבת יועצו הקרוב לשעבר של ראש הממשלה, ניר חפץ, לאחר שחתם על הסכם עד מדינה בתיק 4000.

"הוא לא היה מוכן לשכב על הגדר בשביל נתניהו או אחרים", אמרו מקורביו לכאן רשת ב' והוסיפו כי חפץ "מעריך שעידן נתניהו הסתיים".

בסביבתו של יועץ משפחת נתניהו לשעבר ביקשו להדגיש כי עדותו לא ניתנה רק משיקולים אישיים, "הוא מעיד גם משיקולי טובת המדינה". 

לפי הדיווחים, חפץ עתיד לתת עדות גם בפרשות נוספות הקשורות לנתניהו ולא רק בתיק בזק. יש לציין כי החלטה להפוך לעד מדינה הייתה בניגוד לדעתו של פרקליטו של חפץ, עו"ד ירון קוסטליץ, שצפוי להתפטר מתפקידו.

ניר חפץ

"לא מוכן לשכב על הגדר בשביל נתניהו". ניר חפץצילום: פלאש 90

מוקדם יותר התייחסו בסביבת ראש הממשלה להתפתחות הדרמטית הנוספת בפרשה ואמרו כי "כשיש משהו לא צריך אפילו עד מדינה אחד. וכשאין, גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המירוץ הבלתי פוסק אחרי עדי מדינה הוא ההוכחה הטובה ביותר שאין כלום - ולא יהיה כלום".

יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ עפר שלח, התייחס להפיכתו של ניר חפץ לעד מדינה ואמר כי "הטבעת מתהדקת. עוד אחד מאנשי סודו של ראש הממשלה חתם על הסכם עד מדינה, עוד תיק חמור בדרך לכתב אישום. מה עוד צריך כדי שבנימין נתניהו  יעשה את הדבר הסביר היחיד - וילך הביתה?".

לדבריו, "הקואליציה המסוכסכת של ביבי עסוקה בריבים ואיומים. אבל עדיין לא נמצאו בה האיש ההגון, הסיעה ההגונה, שיגידו די: ככה לא מנהלים מדינה. חשוד שכזה לא יכול לעמוד בראשה. זה לא מגיע לנו. מתי זה יקרה?".