מפגן התמיכה במשפחת סולומון

בתנועת 'ישראל שלי' קוראים לציבור הרחב להגיע, בזמן הלוויית שלושת הנרצחים, לשני מוקדים מרכזיים עם דגלי ישראל. יו"ר התנועה: "כשמשפחות הנרצחים ותושבי נווה צוף יסתכלו דרך החלון הם יראו את עם ישראל עם דגל מורם". במקביל. תיאטרון אספקלריא העלה הצגה לילדים בצל הפיגוע והבטיחו לשוב

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/07/17 15:35 כט בתמוז התשעז

מפגן התמיכה במשפחת סולומון
יוסי אלעד ןחיה סולומון, צילום: באדיבות המשפחה

בתנועת 'ישראל שלי' החליטו לחזק את משפחת סולומון ולייצר מפגן תמיכה במהלך הלווית יוסי, חיה ואלעד,שנרצחו ביום שישי האחרון בנווה צוף.

בתנועה קוראים לציבור הרחב להגיע בשעה 17:00 לצומת שילת ולכניסה לבית העלמין במודיעין עם דגלי ישראל ובכך ללוות את שלושת הנרצחים בדרכה האחרונה.

יו"ר תנועת 'ישראל שלי', שרה העצני כהן אמרה כי מטרת ההקריאה היא ליצור מפגן תמיכה במשפחות הנרצחים ובתושבי נווה צוף, "כשהם יסתכלו דרך החלון הם יראו את עם ישראל עם דגל מורם. ישנה חשיבות רבה לחזק את המשפחה, להראות לה שהיא לא לבד ולחזק את הרוח של עם ישראל".

בצל הפיגוע הנורא בנווה צוף, החיים בישוב ממשיכים כרגיל לפחות אצל הילדים: שחקניות השירותרון - תיאטרון השרות הלאומי מבית ״אספקלריא״ התייצבו כמתוכנן מראש להופעה מול ילדי הישוב עם ההצגה ״הגינה של יעלי״

כחלק מההשתתפות בצער הישוב, הוחלט כי התיאטרון ישוב השבוע בפעם השנייה לנווה צוף בהתנדבות כדי להציג הצגה בנושא בריאות ועל הדרך להוריד מעט מהעומס העובר על ההורים לפני ההלוויות.

מנכ״ל "תיאטרון אספקלריא" חגי לובר אמר: "במסגרת הפעילות של התיאטרון לאורך השנה, לצערנו אנו נאלצים להיות לפעמים במקומות הנכונים בזמנים הלא נכונים. למרות הכל, אנו מבינים את תפקידנו ועושים הכל על מנת להרים את מורל הילדים בסיטואציה הלא פשוטה הזו. כולי תקווה ומתפלל שנזכה להופיע רק בבשורות טובות״.