מסתננים או לא, נתניהו ממשיך לשמור על כוחו

סקר חדש לימד כי הליכוד ממשיך להוביל בפער דו ספרתי על פני יש עתיד. מה חשב הציבור על מתווה המסתננים שהציג נתניהו ועל ביטולו יממה בלבד לאחר מכן?

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/18 21:39 יח בניסן התשעח

מסתננים או לא, נתניהו ממשיך לשמור על כוחו
נתניהו בנאומו בועידה, צילום: אבישג שאר-ישוב

הליכוד ממשיכה להיות המפלגה הגדולה בישראל ובפער ניכר, כך עלה מסקר חדש שפורסם הערב (שלישי) בחדשות עשר. בנוסף, רוב הציבור לא אהב את המתווה שהציג נתניהו בנושא הפליטים ויותר מכך את התנהלותו לאחר מכן.

בסקר, שנערך על ידי הפרופסור קמיל פוקס בעזרת חברת פרוייקט "המדגם", קיבלה מפלגתו של ראש הממשלה 32 מנדטים, בעוד יש עתיד הסתפקה ב-21.

הרשימה המשותפת שמרה על כוחה מהבחירות האחרונות עם 13 מנדטים, המחנה הציוני קיבלה 12, הבית היהודי 10, כולנו ומרצ עם 5, ישראל ביתנו ויהדות התורה עם 5 ואת רשימת המנדטים סגרו ש"ס ומפלגתה של אורלי ולי אבוקסיס עם 4 כל אחת.

על השאלה בנוגע למתווה המסתננים שהציגו נתניהו ודרעי אתמול, 47% מהנשאלים התנגדו לו, 34% ענו שהם בעדו ו-19% לא גישו דעה. בנוגע להתנהלותו של ראש הממשלה לאחר הביקורת שספק וההודעה על ביטול ההסכם שגובש עם האו"ם, שליש אמרו שההתנהלות הייתה גרועה מאוד, 23% סברו שהיא שהיא לא הייתה טובה כל כך, 23% ענו שמשובר בהתנהלות סבירה, ו-10% היו שבעי רצון מהשינוי בעמדתו של ראש הממשלה.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן