מי עמד מאחורי הפרסומים המבזים של ראשי המחנה הציוני בבחירת 2015?

בוז'י הרצוג בבגדי אישה וציפי לבני כידידתם הקרובה של מנהיגי ארגוני הטרור, כך הוצגו השניים בבחירות לפני שנתיים. כעת מתברר כי מי שיזם ושילם על הקמפיינים, הם אנשי הליכוד.

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/06/17 21:45 כה בסיון התשעז

מי עמד מאחורי הפרסומים המבזים של ראשי המחנה הציוני בבחירת 2015?
הקמפיין נגד הרצוג בבחירות האחרונות, צילום: צילום מסך מטוויטר

במערכת הבחירות בשנת 2015 הוצג יו"ר המחנה הציוני יצחק (בוז'י) הרצוג, כשהוא לבוש ומאופר כאשה. הערב (שני) חושף העיתונאי עמית סגל בחדשות 2 כי מי שעמד מאחורי הקמפיין המבזה הוא לא אחר מאשר הליכוד.

לפי הפרסום, העניין נחשף לאחר שהמפלגה הגישה למשרד מבקר המדינה מסמכים שבהם מפורטים תשלומים על קמפיינים שונים, ביניהם גם הפרסום הזה. 

בנוסף לכך,  נחשף כי מפלגתו של נתניהו אחראית גם לקמפיין אחר שכינה בלעג את ציפי לבני כ-"זיבי" וכידידה קרובה של מנהיגי החמאס וחיזבאללה. 

ניר חפץ, יועצו של ראש הממשלה מסר בתגובה לפרסום כי "החומרים הללו לא הגיעו אליי מעולם ולא בשום שלב כראש מטה ההסברה וממילא לא הגיעו לראש הממשלה נתניהו".

לדבריו, "אם היו מגיעים חומרים מסוג זה לידיעתנו, אי פעם, ממילא לא אני ובוודאי לא ראש הממשלה- לא היינו מאשרים אותם. אם חומרים כאלו אכן הופקו יש להניח כי הם נגנזו בדרג נמוך יותר ומעולם לא אושרו לפרסום, כמו רעיונות רבים אחרים שהועלו על ידי אנשי פרסום במהלך הקמפיין ונגנזו. ראש הממשלה בנימין נתניהו, מתנגד עקרונית מכל וכל לכל קמפיין מסוג זה". 

הרצוג עצמו ניצל את ההזדמנות ועל אף הכחשותיו של ראש הממשלה הוא אמר כי "למרות ההתנערות של ראש הממשלה, החשיפה הזו מעוררת שאט נפש ומלמדת על אופיו הבעייתי והפגמים באישיותו שמלווים את כל עשייתו הציבורית".