מייסד גוש עציון ומועצת אפרת לטובת רביבי: "האיש הנכון בזמן הנכון"

משה (מושקו) מושקוביץ, שהקים את ישיבת הר עציון, הודיע כי הוא תומך בראש מועצ אפרת לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע הבא, "בטוח שעודד יוביל את מועצת יש"ע קדימה". רביבי עצמו ציין כי טרם הגיש את מועמדותו באופן רשמי

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/11/17 22:57 יב בחשון התשעח

מייסד גוש עציון ומועצת אפרת לטובת רביבי: "האיש הנכון בזמן הנכון"
תומך ברביבי. מושקו מושקוביץ, צילום: צילום מסך

ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי, ששמו אוזכר כמועמד לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע הבא, זכה הערב (ד') לגיבוי והודעת תמיכה מצידו של אחד ממייסדי ההתיישבות משה (מושקו) מושקוביץ.

בשיחה עם 'כיפה' אמר מי שהקים את ישיבת הר עציון וראש המועצה באפרת בעצמו כי מבחינתו רביבי הוא "האיש הנכון בזמן הנכון". מושקו סיפר כי "שנים רבות שאני מכיר באופן אישי אותו ואת פועלו הנמרץ למען יהודה ושומרון בכלל והעיר אפרת בפרט".

על רקע פרישתו של אבי רואה מתפקיד יושב הראש וההצבעה המתוכננת לראשות מועצת יש"ע בסוף השבוע הקרוב, הוסיף מושקוביץ כי הוא "בטוח שעודד יוביל את מועצת יש"ע קדימה".

מושקו ושמעון פרס

מושקו ושמעון פרסצילום: ללא קרדיט

יש לציין כי למושקו (92) היכרות מעמיקה עם גוש עציון מאחר והיה מבין מחדשי היישוב היהודי באזור לפני קום המדינה ולאחר שהגוש שוחרר בסיום מלחמת ששת הימים, הוא פעל רבות לחיזוקו והקמת היישובים בו.

לצד תמיכה זו, נדמה שגם המועמד לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע מעריך מאוד את פועלו של מושקוביץ ותעיד על כך העובדה שבעבר ניסה מספר פעמים להגיש את מועמדותו לפרס ישראל, כפי שעשה גם השנה.

רביבי, שאמור לנאום בעצרת לזכרו של רבין למרות שספג על כך לא מעט ביקורת, התייחס הערב למועמדותו לתפקיד כשאמר בראיון לרדיו גלי ישראל כי עד לשעות הערב, "טרם הגשתי את מועמדותי לראשות מועצת יש"ע, יש לי עד מחר בבוקר". בנוסף הוא ציין כי יש עליו "לחצים כבדים להגיש מועמדות ואני מניח שכך אעשה, מחר בלילה נהיה חכמים יותר".

עודד רביבי

  1. עודד רביביצילום: באדיבות המצלם