מייסדת האתר הפופולרי: "כולם צריכים להיות בעד שמירת השבת"

בשיחה על הרגלי החיים בעולם המודרני התייחסה אריאנה הפינגטון לקושי להתנתק מטכנולוגיה, ואמרה: "השבת אחד הדברים הכי טובים וחכמים שיש, הרצון להתנתק מהעבודה ולהיטען מחדש הוא דבר אדיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/18 12:08 כה באדר התשעח

מייסדת האתר הפופולרי: "כולם צריכים להיות בעד שמירת השבת"
אריאנה הפינגטון, צילום: lev radin / Shutterstock.com

"השבת היא אחד הדברים הכי טובים וחכמים שיש. הרצון להתנתק מהעבודה, מהטכנולוגיה, מהמחשב ולהתחבר לעצמך, למשהו עמוק יותר ולהיטען מחדש, הוא דבר אדיר". על אמירה זו לא חתום רב חשוב, לא ידוען מוכר וגם לא מחזיר בתשובה. למעשה מי שחתומה עליו כלל לא יהודייה, ומדובר בלא אחרת מאריאנה הפינגטון, מייסדת אתר החדשות האמריקאי הפופולרי "הפינגטון פוסט".
  
בשיחה עם "הארץ" על הרגלי החיים בעולם המודרני התייחסה הפינגטון לתלות הרווחת בטכנולוגיה ובקושי להתנתק ממנה, ואמרה: "כולם צריכים להיות בעד שמירת השבת. לא רק דתיים, כולם צריכים לרצות לשמור את השבת. אתם צריכים להיות אסירי תודה שיש לכם את השבת, שיש לכם את האפשרות להנחיל אותה לילדיכם. זאת מתנה אדירה שקיבלתם ולאט לאט גם העולם, אני מקווה, יאמץ רעיון דומה".

לשאלה האם הייתה תומכת בסגירת קניונים בימי ראשון בארה"ב, וענתה כי "סגירת הקניונים לא תעזור. רוב האמריקאים מזמן לא עושים קניות בחוץ, כיום כולם קונים הכל דרך האינטרנט. לכן זה לא היה משנה אם היו סוגרים את הקניונים, כי צריך לשכנע אותם להתנתק מהמכשירים האלקטרוניים כשהם נמצאים בבית”.
 
הפינגטון ייסדה את אתר החדשות הפופולרי "הפינגטון פוסט" בשנת 2005, ובשנת 2011 מכרה אותו לענקית האינטרנט AOL תמורת לא פחות מ–315 מיליון דולר. בחמש השנים הראשונות אחרי המכירה היא המשיכה לכהן כנשיאת האתר וכעורכת הראשית שלו, עד שפרשה מתפקידיה באוגוסט 2016. מאז היא מקדישה את זמנה לפרויקטים שונים שנועדו לשפר את אורח חייהם של צעירים אמריקאים.