מטיילים ביו"ש בחג? עדכונים והנחיות מצה"ל

במהלך החג יתאפשרו טיולים מאובטחים ברחבי יהודה ושומרון, ובצבא מבקשים מהציבור לנהוג בזהירות ולהימנע מכניסה לשטחי A. כביש 10 ייפתח לתנועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/17 12:45 כד בכסלו התשעח

מטיילים ביו"ש בחג? עדכונים והנחיות מצה"ל
בניה ביהודה ושומרון, צילום: פלאש 90

אלוף פיקוד הדרום, אייל זמיר, החליט לפתוח לתנועה את כביש 10 הסמוך לגבול מצרים במהלך ימי החנוכה, זאת בהתאם להערכת מצב בצה"ל. הכביש ייפתח בקטע שבין שבין עזוז, דרך הר כרכום ועד מפגש הצירים 10 ו-12 בין התאריכים 15.12.2017 – 20.12.2017.

כמו כן, במהלך החג יתאפשרו טיולים מאובטחים במרחב איו"ש. לתיאום כניסה למסלולים ולמעיינות או במקרים חריגים, יש ליצור קשר עם המוקדים האזרחיים במספר 1208. בצה"ל ביקשו מאזרחי ישראל לנהוג בזהירות ובהתאם להנחיות ולוודא כי אינם נכנסים בשוגג לשטחי A. שטחים אלה מסומנים בשילוט אדום המזהיר מפני סכנת חיים.

במהלך חג החנוכה ייפתחו כמה שטחי אימונים ברחבי הארץ לרווחת המטיילים. כל כניסה לשטחי האימונים של צה"ל מחייבת תיאום מראש וקבלת אישור בכתב מצה"ל. בצה"ל הדגישו כי כניסה לשטחי האימונים ללא תיאום מסכנת את חיי המטיילים ומהווה עבירה על החוק.

דובר צה"ל מבקש להדגיש בפני המטיילים כי קיים איסור לחצות גדרות ולהיכנס למקומות מגודרים ומשולטים, ובהם שדות מוקשים המסומנים באמצעות גדר תיל ושילוט צהוב-אדום. חשוב לדעת כי קיימת סכנה מהיסחפות מוקשים בעקבות הגשמים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן