מטה עמונה על אבי גבאי: "איש שמאל קיצוני וקפיטליסט חזירי"

בעמונה לא אהבו את הדיבורים של יו"ר העבודה הנבחר על כך שלא צריך לדאוג רק להם אלא גם לדימונה. "כמו שהוא לא מבין כלום בפריפריה ובפעילות חברתית, הוא לא מבין בערכי תנועת מפא"י ובערך ההתיישבות".

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/07/17 21:39 יח בתמוז התשעז

מטה עמונה על אבי גבאי: "איש שמאל קיצוני וקפיטליסט חזירי"
אבי גבאי, צילום: מרים אלסטר פלאש 90

במטה עמונה תוקפים הערב (רביעי) את יו"ר העבודה החדש אבי גבאי, על חלק מהדברים שנשא בנאום הניצחון שלו.

"כשאבי גבאי מדבר על עמונה ועל חלוצי עמונה הוא צריך לעבור לעמידה מתוחה", אומרים במטה ומוסיפים כי "כשאבי גבאי בעשרים השנה האחרונות ישב על סיר הבשר ועשה מליונים לביתו, אנשי עמונה בחלוציות מטורפת מסרו את נפשם וחיו עשרים שנה בתת תנאים".

לדבריהם מטרתם הייתה "לעשות את הדבר הכי חלוצי והכי ציוני, זה שתנועת מפא"י חרטה על דגלה - הם הלכו להפריח את השממה ולעשות התיישבות ציונית".

מודים ומסבירים. אנשי עמונה

מודים ומסבירים. אנשי עמונהצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

כזכור, דיבר שלשום השר לשעבר על הצורך להשקיע גם בדימונה לא רק בעמונה, שם טוענים כי הדבר מבטא את חוסר הבנתו, "אבי גבאי לא פועל, וכמו שהוא לא מבין כלום בפריפריה ובפעילות חברתית, הוא לא מבין דבר וחצי דבר בערכי תנועת מפא"י ובערך ההתיישבות".

לדבריהם, אבי גבאי הוא "אופורטוניסט נטול ערכים, איש שמאל קיצוני וקפיטליסט חזירי שכל חייו דאג לעצמו בדיוק כמו שעכשיו הוא דואג לעצמו - בזה אין שום שינוי".

לסיום הם מזהירים את מתפקדי העבודה ואומרים כי "לא יעבור הרבה זמן עד שבמפלגת העבודה יבינו שהאיש הזה הוא זיוף מוחלט. וכמו שלא מעניינת אותו עמונה גם דימונה מעניינת אותו כקליפת השום. ואל תתבלבלו בשם - זה לא גבאי. זה פייק גבאי".