מחזיקת הגביע: אליצור שומרון

ערבי חמישי זה לא רק מכבי: הקבוצה של המועצה האזורית שומרון גברה בסיכום 2 משחקים על מכבי רמת גן בלאק, זכתה בגביע ועלתה לליגה א', "החלום הוא לראות את הקבוצה משחקת בליגת העל נגד מכבי תל אביב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/18 07:58 כח בניסן התשעח

מחזיקת הגביע: אליצור שומרון
הנפת הגביע, צילום: מועצה אזורית שומרון

בגמר גביע ליגות ב' בכדורסל, שהתקיים אמש (חמישי) בכפר תפוח שבשומרון, ניצחה אליצור שומרון את מכבי רמת גן בלאק 72:64 וזכתה בגביע. 

זהו המשחק השני מבין שני משחקים. במשחק הראשון ניצחה אליצור שומרון ב 13 הפרש. ובמשחק השני היא השלימה את המלאכה. בעקבות ההצלחה, עלתה הקבוצה הייצוגית של המועצה האזורית שומרון לליגה א'. 

בין הנוכחים במשחק היו כוכב העבר של מכבי תל אביב וידיד קבוצת הכדורסל של השומרון דורון ג'מצ'י, יו"ר אליצור אלי עציון, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס שומרון מאיר ברכיה ואוהדים רבים שהגיעו למרכז הספורט בכפר תפוח.

באו לעודד.

באו לעודד. 'גמצ'י ודגן עם הקבוצה הזוכהצילום: מועצה אזורית שומרון

"שמנו לנו למטרה לקדם את הכדורסל והספורט בשומרון", אמר דגן "ובע"ה אנחנו רואים תוצאות. החלום הוא לראות את אליצור שומרון משחקת בליגת העל ושידורים חיים בטלוויזיה של משחקי כדורסל של מכבי תל אביב נגד אליצור שומרון ב- 5 אולמות הספורט הנבנים בשומרון, ובע"ה נגיע לזה.

"אנחנו שמחים לראות את הפירות הראשונים של המהלך הזה, אנחנו נמשיך לפעול בכדי לחזק את הספורט בשומרון. השומרון על המפה: בבניה, בגדילה ועכשיו גם בספורט".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן