מחבל חדר ליישוב נווה צוף בליל שבת ורצח שלושה בני משפחה

סב כבן 70 ושני ילדיו, בן ובת בשנות ה-30 נרצחו בליל שבת בישוב נווה צוף בבנימין. המחבל נורה על ידי לוחם ופונה לבית חולים במצב בינוני

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/17 20:41 כח בתמוז התשעז

מחבל חדר ליישוב נווה צוף בליל שבת ורצח שלושה בני משפחה
הבית שטוף הדם לאחר הפיגוע , צילום: דובר צה"ל

פיגוע דקירה אירע אמש (ו') בהתיישבות חלמיש בשומרון. צוותי מגן דוד אדום קבעו את מותם של שני גברים, כבני 68 ו-30, ושל אישה כבת 30, שנדקרו למוות על ידי המחבל שחדר לביתם בזמן סעודת שבת משפחתית. מדובר בבני משפחה אחת: הסב ושניים מילדיו. 

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועה נוספת, אישה כבת 68 במצב אנוש, סבת המשפחה ואשתו של הנרצח. היא פונתה לבית החולים שערי צדק. בסעודה נכחו עוד כעשרה אנשים, ואחת מנשות המשפחה, אשת הבן שנרצח, הצליחה להסתיר ילדים בחדר צדדי מבלי שייפגעו ולהזעיק עזרה.  

המחבל נורה על ידי שכן של המשפחה, חייל בחופשה ביחידת 'עוקץ' שהבחין במתרחש. הוא לקח את האקדח שהוא נושא ברישיון וירה דרך חלון הבית במחבל, ופצע אותו באופן קשה. צוותי הרפואה של צה"ל ומד"א טיפלו במחבל והוא הועבר לבית חולים. 

לפי התקשורת הפלסטינית, המחבל הוא עומר אל עבד אל ג'ליל מכפר כובר שבנפת רמאללה, הכפר שמזוהה עם הטרוריסט מרואן ברגותי. המחבל בן ה-19 פרסם היום בפייסבוק האישי שלו על כוונתו לרצוח יהודים על רקע המתיחות בהר הבית. בחמאס בירכו על הפיגוע ואמרו כי "מדובר בתגובה טבעית לפשעי הציונים באל-אקצא". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן