מה הרבי היה אומר? מזכ"ל האיחוד הלאומי ביקר בכפר חב"ד

במהלך הביקור שמעו אופיר סופר ויו"ר המטה החרדי במפלגה סקירה רחבה על דעותיו של הרבי מליובאוויטש במגוון נושאים שעל סדר היום. "היה מרתק להיחשף לעומק השפעתו של הרבי בסוגיות שנוגעות למציאות הישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/18 09:11 יא באייר התשעח

מה הרבי היה אומר? מזכ"ל האיחוד הלאומי ביקר בכפר חב"ד
מזכ"ל האיחוד הלאומי בביקור בכפר חב"ד, צילום: מפלגת האיחוד הלאומי

כחלק מהפעילות השוטפת של המטה החרדי במפלגת האיחוד הלאומי, הגיע אתמול (ד') מזכ"ל המפלגה אופיר סופר, לביקור במערכת עיתון כפר חב"ד בבניין 770. במהלך הביקור, אליו התלווה יו"ר המטה החרדי של האיחוד הלאומי, יעקב מיוחס, נפגש סופר עם עורך העיתון של כפר חב"ד הרב אהרן דב הלפרין.

בפגישה שמע סופר סקירה רחבה על דעותיו של הרבי מליובאוויטש במגוון נושאים, וכן התייחסויות ספציפיות של משנתו הנוגעות לעניינים שעל סדר היום, כגון השבת הציבורית, ההתנגדות לאקטיביזם השיפוטי שהרבי מליובאוויטש התריע עליו כבר לפני שנים רבות, ושמירה על שלמות ארץ ישראל.

במאמריו האחרונים הרבה הרב הלפרין להשמיע את הדעה הנחרצת נגד האקטיביזם השיפוטי, ושיבח את פעילותו של ח"כ בצלאל סמוטריץ בנושא זה.

בסיום הביקור סייר אופיר במתחם בנין 770 שנבנה בכפר חב"ד בהתאם לדגם הקיים בביתו של הרבי מליובאוויטש בניו יורק.

מזכ"ל האיחוד הלאומי בביקור בכפר חב"ד

מזכ"ל האיחוד הלאומי בביקור בכפר חב"דצילום: מפלגת האיחוד הלאומי

מזכ"ל האיחוד הלאומי בביקור בכפר חב"ד

מזכ"ל האיחוד הלאומי בביקור בכפר חב"דצילום: מפלגת האיחוד הלאומי

"כל מפגש עם חסידי חב"ד יוצר שמחה ורוממות, המפגש האחרון היה מרתק ומעמיק מאוד מדהים להיחשף לעומק השפעתו של הרבי מליובאוויטש בסוגיות שנוגעות למציאות הישראלית", אמר סופר לאחר הביקור.

"מאז הקמת המטה אנו זוכים לסייע למגוון של דברים הנוגעים למגזר החרדי. הגענו לפגישה יחד עם הרב אהרון דב הלפרין ששימש פעמים רבות כלי להעברת מסרים מהרבי מליובאוויטש לציבור הישראלי. אני בטוח שכבר בישיבות הקרובות של המפלגה יוטמעו הדברים שהועלו בפגישה ובוודאי יזכו להתייחסות המפלגה לקראת האתגרים העומדים לפנינו", אמר יו"ר המטה החרדי, יעקב מיוחס.
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן