מאות ממנויי "מקור ראשון" נותרו ללא עיתון בסוף השבוע

זאת בשל שורת תקלות שנבעו מהשלג הכבד שירד בירושלים ובגוש עציון והביא לקריסת המוקד הטלפוני ולפתיחת מוקדי הפצה באיחור משמעותי. "מקור ראשון": מצטערים, נפיק לקחים

חדשות כיפה אורי פולק 04/03/12 14:06 י באדר התשעב

מאות ממנויי "מקור ראשון" נותרו ללא עיתון בסוף השבוע
djooki-cc-by, צילום: djooki-cc-by

מאות ממנויי העיתון "מקור ראשון" המתגוררים בירושלים ובגוש עציון, לא קיבלו את מהדורת סוף השבוע של העיתון, זאת בשל שורת תקלות שראשיתן בשלג הכבד שירד ביום שישי האחרון בבירה. לכיפה נודע כי בניגוד ליתר מערכות ההפצה של העיתונים השונים, "מקור ראשון" לא הצליח לעמוד בעומסים - והחליט לפתוח "מוקדי הפצה", שעות ספורות לפני כניסת השבת, על מנת לנסות ולהתמודד עם פערי ההפצה.

כבר בבוקר יום שישי קרס המוקד הטלפוני של מחלקת המנויים ב"מקור ראשון", שלא נתן מענה ללקוחות המעוניינים לברר בנוגע לקבלת העיתון. בעיתון הסבירו כי "בעקבות הפסקת חשמל באזור תל אביב היו שיבושים בפעילות מוקד שירות הלקוחות", אך כי המוקד חזר לפעילות לאחר מספר שעות. עוד נטען כי "לאחר שאירעו החלקות של מספר שליחים ותאונות דרכים נאלצנו לעצור את ההפצה לבתי המנויים ונערכנו להפצה בנקודות אזוריות".

ב"מקור ראשון" טוענים כי שלחו הודעות SMS ללקוחות, על מנת לעדכן אותם בנוגע למוקדי ההפצה, אך מבדיקת כיפה עולה כי עשרות מהם כלל לא קיבלו עדכון שכזה. בכל זאת, העיתונים חולקו במספר מוקדים בירושלים ובגוש עציון וביניהם בשטיבלך בקטמון, בבית טובי העיר, בבית הכנסת "ישראל הצעיר" שבשכונת רמות, בסניף הדואר של גבעת זאב ובבית הכנסת של נווה דניאל.

"קשה לי להבין מדוע קיבלתי את 'ידיעות אחרונות' ואפילו את 'ישראל היום' החינמי, כשב'מקור ראשון' הסבירו שהשליחים נתקעו בשלג. איך השלג מצליח לעכב דווקא את השליחים שלהם?", תהה דניאל, מנוי העיתון המתגורר בשכונת קטמון בירושלים.

מ"מקור ראשון" נמסר בתגובה כי "במהלך הלילה בין חמישי לשישי החל לרדת שלג בירושלים וסביבותיה. יחד עם זאת בוצעה חלוקה של העיתון מתוך כוונה לספק את שירות ההפצה באופן מלא. אולם לאחר שאירעו החלקות של מספר שליחים ותאונות דרכים נאלצנו לעצור את ההפצה לבתי המנויים ונערכנו להפצה בנקודות אזוריות בשעות הבוקר. בשעות ההפוגה בשלג חודשה החלוקה לבתי הלקוחות. 'מקור ראשון' מתנצל על עגמת הנפש שנגרמה ללקוחותיה ומתחייב להפקת לקחים לעתיד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן