לראשונה: מתנדבי השירות הלאומי יענדו סיכת ייצוג

18 אלף המתנדבים והמתנדבות במערך יחלו לענוד סיכה מיוחדת שתייחד אותם ותשמש סמל מייצג לפועלם. שר שלום ג'רבי: "רוצים שאנשים ידעו מי הם ויוקירו את עבודתם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/17 14:08 יח בכסלו התשעח

לראשונה: מתנדבי השירות הלאומי יענדו סיכת ייצוג
מתנדבות שלווה מציגות את סיכות השירות הלאומי, צילום: שלומי אמסלם

רשות השירות הלאומי-אזרחי השיקה השבוע סיכה חדשה, אשר תשמש זיהוי למתנדבים. בטקס מיוחד, שהתקיים שלשום (ב') בעמותת "שלוה" העניקו השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי אורי אריאל ומנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי שר-שלום ג'רבי ל-73 בנות ובני שירות המתנדבים במקום את הסיכה המיוחדת, והם יהיו הראשונים שיענדו אותה.

סיכת השירות הלאומי, שמחולקת בימים אלה לכל 18 אלף המתנדבים במערך עם הכיתוב "מתנדב/ת השירות הלאומי-אזרחי" תשמש סמל מייצג לפועלם. המתנדבים יתבקשו לענוד את הסיכה במקום בו הם מתנדבים ובדרכם לשם, כך שיוכלו לזהות אותם ולהיווכח בתרומתם הרבה לחברה ולמדינה, זאת לאחר שקיבלו פטור מהשירות הצבאי ובחרו להתנדב ולתרום. בנוסף, תשמש הסיכה כגאוות יחידה בהשתלבותם באופן משמעותי בשלל תחומים: רווחה, חינוך, בריאות, ביטחון ועוד.

הסיכה שיענדו מתנדבי השירות הלאומי

הסיכה שיענדו מתנדבי השירות הלאומי

השר הממונה, אורי אריאל, אמר במהלך הטקס למתנדבי שלווה: "היכולת שלכם לתת היא יוצאת מן הכלל, השירות כאן לא פחות חשוב משירות צבאי ואני גאה בכם. בחרנו לתת לכן את הסיכה הזו כאן במרכז הלאומי שלוה כמעין 'סיכת סיירת'. במקביל אנחנו פועלים לאפשר לכם מסגרת לימודים לאחר שעות ההתנדבות וסיכמנו עם הנהלת המוסד שנפתח תוך מספר שבועות תוכנית העשרה ללימודים אחר הצהרים".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי, בירך על השקת הסיכה: "מספרם של המתנדבים בשירות הלאומי-אזרחי גדל מדי שנה, ואנו רואים חשיבות רבה לפועלם ורוצים שאנשים ידעו מי הם ויוקירו את עבודתם.

"לאחר חשיבה רבה החלטנו, בשיתוף השר הממונה אורי אריאל, שסיכה שתייחד את המתנדבים ותשמש את כלל המגזרים המשרתים - חרדים, ערבים, נוער בסיכון ובנות דתיות- תהווה סמל ראוי. אני מודה ליוחנן סמואלס, מנכ"ל שלוה, על שנרתם, ראשון, לייחד את השירות הלאומי, כאשר המתנדבות במקום יהיו החלוצות שיענדו את הסיכה המיוחדת".

שר שלום ג

שר שלום ג'רבי מעניק לשר אורי אריאל את סיכת השירות הלאומי. צילום: שלומי אמסלם