לפיד: "לא יהיה גוש חוסם עם הערבים"

יו"ר יש עתיד ומספר 2 במפלגת כחול לבן אמר כי מפלגתו לא תקים ממשלה באמצעות גוש חוסם עם המפלגות הערביות, וכי יפנו לליכוד להקמת ממשלת אחדות

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/19 09:03 כ באדר א'

לפיד: "לא יהיה גוש חוסם עם הערבים"
ממשלת אחדות עם הליכוד? ראשי מפלגת כחול לבן, צילום: ללא

האם מפלגת כחול-לבן תקים גוש חוסם עם המפלגות הערביות? על פי הסקרים, על מנת להקים ממשלת מרכז-שמאל, בני גנץ חייב לקבל את תמיכת המפלגות הערביות, אחרת אין לו רוב להקמת ממשלה. אך הבוקר (ב') התפרסמו ברשת ב' הקלטות של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, מספר 2 של גנץ ושותפו לרוטציה, בהן מבהיר לפיד כי הם לא יפנו למפלגות הערביות.

https://soundcloud.com/kan-bet/upersn4atfpx

בהקלטה נשמע לפיד אומר: "אני אעשה את זה פשוט, לא נעשה גוש חוסם עם הערבים נקודה. מה שבאמת משעשע, אין דבר כזה לעשות גוש חוסם. זו המצאה של ביבי כדי להגיד הם יעשו גוש חוסם עם הערבים". 

אתמול פנה ראש הממשלה לבוחרים בפוסט שפרסם, בו טען כי גנץ ולפיד יקימו ממשלת שמאל עם הערבים: "השמאל רוצה לנצח אותנו בבחירות כדי להקים ממשלת לפיד-גנץ בתמיכת גוש חוסם של המפלגות הערביות".

יש לציין כי ראשי מפלגת כחול-לבן טרם התראיינו מאז הקמת המפלגה, ולמעשה גם לפיד וגם גנץ טרם השיבו על שאלות כלשהן מאז תחילת מערכת הבחירות, למעט ראיון אחד של גנץ בידיעות אחרונות, לשלמה ארצי ולחנוך דאום.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן