למעלה מאלף איש בשבת תמיכה בנתיב האבות

מכל קצוות הארץ, ולמרות מזג האוויר הסוער, הגיעו תומכים רבים להעביר את השבת עם תושבי השכונה שעומדת בפני פינוי, "קוראים לממשלה להסדיר את השכונה לפני שיהיה מאוחר מדי וכבר מאוחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/18 20:31 יט בטבת התשעח

למעלה מאלף איש בשבת תמיכה בנתיב האבות
התומכים בסיום השבת, צילום: מטה המאבק נתיב האבות

בעוד כחודשיים צפויים כוחות הביטחון לפנות ולהרוס את שכונת נתיב האבות ביישוב אלעזר שבגוש עציון. השבת הגיעו למקום, למרות מזג האוויר הסוער, למעלה מ-1,000 בני אדם למפגן תמיכה בתושבים.

האורחים טיילו במהלך השבת במקום וסיירו בין בתי השכונות כדי לשמוע על העוול שתושבי השכונה טוענים שנעשה להם.

בנוסף הם שמעו הרצאות על המקום וסקירות על ההכנות ליום הפינוי. לדברי התושבים, רבים מהנוכחים הבטיחו כי ביום פקודה הם התייצבו בשכונה במטרה לתמוך בהם.

הגיעו לתמוך ולקרוא להסדרת השכונה

הגיעו לתמוך ולקרוא להסדרת השכונהצילום: מטה המאבק למען נתיב האבות

בני אחת המשפחות, שעשתה את הדרך הארוכה מקריית לגוש עציון, אמרו: "הגענו לכאן למרות הצפון הגשום ולמרות הרצון לצפות בנחלים הזורמים אך כאשר שמענו על האבסורד בו ממשלת ישראל פועלת לפינוי, החלטנו לוותר על השבת החמימה ולהגיע לכאן על מנת לתמוך בתושבים ומכאן אנו קוראים לממשלה להסדיר את השכונה לפני שיהיה מאוחר מדי וכבר מאוחר".

ממטה המאבק בנתיב האבות אמרו: "אנחנו מודים לאלפים שהגיעו לשבת למרות הסערה שהייתה ומתנצלים בפני המאות שעוד רצו לבוא והמקום היה צר מלהכיל , ומצטרפים לקריאה של הבאים לממשלה ולעומד בראשה לדחות את ההרס ולהשלים את הסדרת נתיב האבות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן