למה הדובר של השרה גמליאל כועס על ח"כ מועלם?

יו"ר סיעת הבית היהודי התייחסה לפועלו של אלי אוחנה ואמרה כי מועמדותו הקצרה לרשימת המפלגה, מהווה את השורה המעניינת ביותר בקריירה המפוארת שלו כספורטאי. יועצה של השרה גמליאל: "ההתנשאות הדתית לאומית, פלא שהתרסקו ל - 8 מנדטים?"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/07/17 18:09 יב בתמוז התשעז

למה הדובר של השרה גמליאל כועס על ח"כ מועלם?
בנט ואוחנה, צילום: הבית היהודי

כשאתם קוראים את צמד המילים "אלי אוחנה" מה עולה לכם לראש? רוב האנשים חושבים מייד על בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, כשהמומחים הגדולים מפליגים עד זכייתו בגביע אירופה עם קבוצת מכלן והשער הבלתי נשכח על אדמת אוסטרליה מול הנבחרת המקומית.

אך האם עבור ח"כ שולי מועלם-רפאלי, הקריירה המפוארת של אחד מגדולי הספורטאים הישראלים, שאף השיא משואה ביום העצמאות, מסתכמת במועמדות בת 24 שעות לבית היהודי?

יו"ר סיעת הבית היהודי התראיינה לפרוייקט השו"ת של עיתון 'שביעי' שיתפרסם בשבת הקרובה. בין התייחסות לנפתלי בנט, מתווה הכותל וארגון מולד, היא נתבקשה להתייחס גם לכדורגלן לשעבר ומנהל בית"ר ירושלים בהווה אלי אוחנה. "השורה הכי מעניינת בקורות החיים שלו"', כתבה מועלם ספק בצחוק ספק ברצינות, "היא: מועמד לרשימת הבית היהודי לכנסת ל 24 שעות".

ח"כ מועלם על אוחנה

ח"כ מועלם על אוחנה                                   צילום: צילום מסך

את אוהד כהן, יועצה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל מהליכוד ובן הציונות הדתית ששימש בעבר גם כדוברו של ח"כ יוני שטבון, זה כלל לא הצחיק. "עכשיו אתם מבינים למה הבית היהודי בחיים לא תהיה מפלגת שלטון?", הוא שאל בדף הפייסבוק וענה כי "עבור חברת הכנסת הלא אינטליגנטית במיוחד (שולי מועלם רפאלי), ובכל זאת כנהוג בציונות הדתית בכל זאת מספיק מתנשאת כדי להצהיר קבל עם וכל קוראי שביעי שהשורה המעניינת ביותר בקורות החיים של אחד מגדולי ספורטאי ישראל בכל הזמנים היא היותו מועמד ל 24 ברשימת הבית היהודי... ".

לסיום הוא כתב כי דברים כמו אלו הובילו למפלה של הבית היהודי בבחירות האחרונות, "ההתנשאות הדתית לאומית, פלא שהתרסקו ל - 8 מנדטים?".

ח"כ מועלם רפאלי סירבה להגיב לדברים.

אז האם היה ראוי לשריין את אוחנה או לא? האם פסגת הקריירה שלו היא אכן הצטופפות קצרה בצילם של אנשי הציונות הדתית? והאם הציונות הדתית אכן מתנשאת ולכן תמשיך לדשדש מבחינה פוליטית?

עזבו אתכם משאלות קשות ביום קיץ חם, ובינתיים תתרעננו בצפיה בשניים משעריו הגדולים של המועמד לרשימת הבית היהודי בבחירות האחרונות (למשך 24 שעות):