לילה שני ברציפות: חיל האוויר תקף בעזה

בעקבות ירי הרקטות על שדרות והמועצות האזוריות הסמוכות לה, תקף צה"ל עמדות חמאס ברצועת עזה. דו"צ: "לא נאפשר פגיעה באזרחים ונגן עליהם ועל ריבונות המדינה באופן חד ונחרץ". אלון דוידי: "מצפה מראש הממשלה להכות בארגוני הטרור ללא רחם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/12/17 07:21 כו בכסלו התשעח

לילה שני ברציפות: חיל האוויר תקף בעזה
תקיפה בעזה. ארכיון, צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

צה"ל תקף הלילה (ה') שוב ברצועת עזה מטרות של ארגון הטרור חמאס כתגובה לירי הרקטות אמש לשדרות. בין המטרות שהפגזו על ידי חיל האוויר היו אתרי אימונים ומחסני אמצעי לחימה.

"מדינת ישראל לא תאפשר פגיעה או ניסיון פגיעה באזרחיה ותוסיף להגן עליהם ועל ריבונותה באופן חד ונחרץ", נמסר בהודעת דובר צה"ל, "ארגון הטרור חמאס, השולט ברצועת עזה מצעיד את תושבי עזה לחיי עוני, הרס וייאוש ועליו מוטלת האחריות למצב".

אתמול בשעות הערב, לצד הירי על שדרות, נשמעה אזעקת צבע אדום גם במועצות האזוריות שער הנגב וחוף אשקלון. מספר רקטות נורו על יד מחבלים מכיוון עזה ובצבא אישרו כי חיל האוויר יירט 2 מהן, אחת מעל העיר הדרומית.

ארבעה מתושבי העיר טופלו על ידי חובשים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה, לאחר שלקו בחרדה. ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, קרא לממשלה להגיב בחריפות ולא לתת למצב להימשך, "אני מצפה מראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל להכות בארגוני הטרור ללא רחם. לא נסבול את המשך הירי לעבר העיר שדרות. טפטוף זו לא תכנית עבודה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן