ליברמן: "לשחרר את אזריה לאלתר"

שר הביטחון אמר בישיבת סיעתו כי "הפרשה פוגעת בצה"ל. מדובר בחייל מצטיין ובמחבל שניסה לרצוח חיילי צה"ל". על הירי מכיוון סוריה לישראל הוא חשף כי "חיזבאללה ביצע את הירי ומידר את אסד"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/10/17 16:08 ג בחשון התשעח

ליברמן: "לשחרר את אזריה לאלתר"
יאשר את אכלוס הבית? הש ליברמן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר הביטחון אביגדור ליברמן הצהיר היום (שני) בישיבת סיעת ישראל ביתנו כי יש לשחרר את הלוחם לשעבר אלאור אזריה. בנוסף הוא חשף כי הירי מסוריה על ישראל לפני מספר ימים נעשה בהוראתו הישירה של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה.

"אני רוצה להזכיר", אמר ליברמן, "כי בסופו של דבר מדובר בחייל מצטיין ובמחבל שניסה לרצוח חיילי צה"ל. כולם מודעים לזה שגם אזריה וגם משפחתו שילמו מחיר כבד". 

לדבריו, "הפרשה פוגעת גם בצה"ל. צריך להשאיר אותה מהר ככל האפשר מאחורינו. צריך לשחרר אותו לאלתר", שר הביטחון הודה שיתכן ולא כולם מסכימים איתו, "לא בטוח שכולם במערכת הביטחון באותה דעה. החייל עצמו ומשפחתו שילמו מחיר. זו עמדתי".

על הנפילות שזוהו בישראל הוא אמר כי הדבר לא נעשה כחלק מזליגת הירי מהמלחמה בסוריה, אלא בוצע על ידי ארגון חיזבאללה ובהוראתו של נסראללה שקיווה לגרור את ישראל וסוריה לעימות, "לא מדובר בזליגה אלא ירי מכוון על ידי חוליה מקומית בהפעלת חיזבאללה שעשו את זה".

ליברמן הוסיף כי הירי בוצע ללא ידיעתו של אסד ובכל זאת אמר כי הוא "קורא למשטר אסד ורואה אותו אחראי על כל מה שנעשה על אדמת סוריה. זו עוד דוגמה למה צריך להעיף אותם מסוריה מהר ככל האפשר. חיזבאללה ביצע את הירי ומידר את אסד".

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/10155095448912076/

גם ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, שחגג לפני מספר ימים יום הולדת 68, אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "התגעגעתי אליכם! אנחנו שמחים לפתוח את המושב. אנחנו יושבים כאן עם נבחרת שאין שנייה לה. היא באמת כוללת את האנשים הטובים ביותר, נשים וגברים, שעושים מלאכה נאמנה למען מדינת ישראל, למען אזרחי ישראל ולמען עמנו. אני מאוד מאוד מעריך את שיתוף הפעולה. יש לנו עבודה גדולה לפנינו. אתייחס לחלק ממנה בנאום שאשא עוד מעט. אני לא רוצה לקלקל לאף אחד אז תבואו ותשמעו".

בהמשך הוא אמר: "אנחנו יוצאים בכוחות מחודשים לטפס אל ההר. כשנכנסתי הנה ראיתי תערוכה מאוד מרגשת של אמנים גדולים על הכאב של פרשת ילדי תימן. יש לנו זכות גדולה לטפל גם בזה כמו גם בדברים רבים אחרים שהשרים, ראשי הוועדות, חברות וחברי הכנסת, השרות וסגניות השר, עושים כאן מלאכה עצומה למען מדינת ישראל. כן תרבה. תודה רבה לכם״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן