לא רק חילונים: "רוצה לראות חרדים במפלגה"

יו"ר הבית היהודי הבהיר כי הרחבת שורות המפלגה מבחינתו מתייחסת גם למועמדים חרדים. על תפקיד השר הבא שלו אמר: "בממשלה הבאה אשב ליד ראש הממשלה בנימין נתניהו כשר הביטחון"

חדשות כיפה משה ויסטוך 22/03/18 07:10 ו בניסן התשעח

לא רק חילונים: "רוצה לראות חרדים במפלגה"
רוצה חרדים במפלגה ואת תפקיד שר הביטחון. נפתלי בנט, צילום: Alex Kolomoisky. פלאש 90

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, הצהיר לא פעם על כוונתו להרחיב את שורות המפלגה ולהכניס קהלים חדשים שאינם משתייכים למגזר הדתי לאומי. אמש (רביעי) כי הוא אמר כי במסגרת זו הוא מעוניין לקלוט גם נציגים חרדים.

"הבית שלנו פתוח לכל הקהלים. אני רוצה לראות חרדים המתמודדים ברשימת מפלגת הבית היהודי", הוא אמר בראיון לרדיו 'קול ברמה'.

בנט אף חזר על שאיפתו להתמודד בעתיד על ראשות הממשלה, אם כי ציין כי הוא אינו "אובססיבי" לגבי זה, וכן על התפקיד המיניסטריאלי הבא שאליו הוא נושא עיניו, "בממשלה הבאה אשב ליד ראש הממשלה בנימין נתניהו כשר הביטחון".

יש לציין כי במשבר חוק הגיוס האחרון, שאיים על יציבות הממשלה, הצהיר שר החינוך כי קדם ההתקדמות בגיוס בני המגזר החרדי הוא משביע רצון. "האמת היא שבעשור האחרון הגיוס החרדי גדל משנה לשנה", הוא הסביר בישיבת סיעתו לפני כשבועיים, "צמחנו בעשר שנים פי 10, מפחות מ-300 מתגייסים ל-3000 זה אומר שמדינת ישראל בכיוון הנכון".

לדבריו, גם בצה"ל לא מעוניינים לקלוט באופן מיידי את כל המתגייסים הפוטנציאלים מהציבור החרדי, "נכון שלא כל החרדים התגייסו אבל האם לפיד, ליברמן וצה"ל רוצה את כל החרדים? האם הם רוצים את ההפרדה המגדרית שמתלווה לזה? הקצב הוא טוב ודברים מתרחשים בהדרגה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן