לא צריך ללמוד: ברשות הפלשתינית מבטיחים ציון עובר לתלמיד שיבצע פיגוע ביו"ש

מעצרם של מספר צעירים פלסטינים, שנתפסו כשהם מיידים אבנים ובקבוקי תבערה ביהודה ושומרון, העלה כי בבתי הספר בו הם לומדים מוכנים להעביר אותם בבחינות במידה וינסו לפגוע בישראלים, "אם הם מראש יודעים שהם צפויים להיכשל בבחינה הם בוחרים בטרור על מנת לקבל ציון עובר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/08/17 15:15 ה באלול התשעז

לא צריך ללמוד: ברשות הפלשתינית מבטיחים ציון עובר לתלמיד שיבצע פיגוע ביו"ש
זוקרי אבנים ערבים, צילום: AMAD GHARABLI/FLASH90

זרקת בקבוק תבערה על כוח צה"ל? קבל ציון עובר בבחינה. כך מעודד משרד החינוך הפלסטיני את בני הנוער שלו לקחת חלק בפעולות טרור נגד ישראל.

לפי הפרסום בערוץ 20 של נעם אמיר, בחודשים האחרונים נעצרו מספר צעירים שיידו אבנים ובקבוקי תבערה על כוחות הביטחון ואזרחים ישראליים ומחקירתם עלה כי העיתוי בו בחרו לבצע את הפיגועים אינו מקרי.

"באחד הפעמים", סיפר גורם בטחוני, "עצרנו מחבל שזרק בקבוק תבערה ולקחנו אותו לחקירה. שם התברר שהוא החליט לבצע פיגוע כי באותו בוקר הייתה לו בחינת בגרות ומסתבר שאצלם נהוג שמי שנעצר בגלל ביצוע פיגוע ביום של בחינה הוא מקבל ציון עובר באופן אוטומטי".

יש לציין כי לפי אותו גורם לא מדובר בתופעה נרחבת, אך בכל זאת נראה כי בתקופה האחרונה יותר ויותר צעירים פלסטינים בוחרים לעבור את בחינותיהם בבית הספר באמצעות פיגועי טרור והכל בחסות משרד החינוך הפלסטיני. "אם הם מראש יודעים שהם צפויים להיכשל בבחינה הם בוחרים בטרור על מנת לקבל ציון עובר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן