לא צריך יותר קופסאות קרטון: בוחרים, מקליקים ו'כפרות'

בכל בית כנסת בערב יום הכיפורים מכסות קופסאות הקרטון משלל עמותות וישיבות את במת התפילה. באתר JGIVE מציעים לתרום באתר אינטרנט מרכז עשרות מטרות נעלות לארגוני צדקה וחינוכיים ולא להשתגע עם העודף

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/17 13:06 כז באלול התשעז

לא צריך יותר קופסאות קרטון: בוחרים, מקליקים ו'כפרות'
קופות צדקה, צילום: צילום מסך מתוך הסרטון של 'אחד לאחד'

יום כיפור, כחלק מחגי תשרי, מזכיר לנו כי ישנן עלויות גבוהות יחסית ברכישת מצרכי מזון לחגים הרבים ולסעודות שלא נגמרות. לצערנו, לא לכולם יש את היכולת לרכוש מצרכי מזון, לערוך שולחן ולקיים את סעודות החגים בצורה חגיגית.


לצד זה, ישנה מצוות פדיון כפרות אשר כולנו מקיימים רגע לפני כניסת הצום. כולנו רגילים לתרום את פדיון הכפרות שלנו בקופסאות הקרטון על הבמה בבית הכנסת. אך האם אנחנו יודעים לאן הכסף מגיע וכמה ממנו מגיע למטרה? האם לא כדאי לתרום לנזקקים שאינם יכולים לקיים את סעודות החגים באופן מכובד?

 

אתר JGIVE מרכז בתוכו מאות עמותות שבמרחק מספר הקלקות מאפשר לתרום לעמותה שתבחרו. בין שלל המטרות ניתן למצוא את בית המדרש בעכו, נזקקים וקרוב לבבות בהוד השרון או משפחות במצוקה באמצעות מקימי. באתר מציינים כי התרומות לכל העמותות המשתתפות מוכרות בישראל לצורכי מס (סעיף 46).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן