לא לציוץ - חשבונו של סמוטריץ' בטוויטר נחסם

חשבון הטוויטר של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' נחסם הערב, עקב ציוץ שפרסם בעניינה של עהאד תמימי. סמוטריץ' בתגובה לחסימה: שיא חדש של סתימת פיות".

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/18 21:08 ח באייר התשעח

לא לציוץ - חשבונו של סמוטריץ' בטוויטר נחסם
צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

זו הפעם הראשונה בה נחסם חשבונו של חבר כנסת מכהן. ח"כ סמוטריץ' אמר בתגובה: "שיא חדש של סתימת פיות. כנראה שחופש הביטוי שמור רק לצד אחד של המפה הפוליטית. אני עומד מאחורי כל מילה של הציוץ הזה וההסבר לו נכתב בהרחבה אתמול בדף הפיסבוק שלי". הציוץ אשר מובא כאן, התייחס למעצרה של עהאד תמימי. 

הציוץ שהוביל לחסימה

הציוץ שהוביל לחסימהצילום: צילום מסך

 

ועל כך ביקש להבהיר: "כאשר יש עימותים כאלה של ילדים וילדות שלא מפחדים להתעמת עם החיילים ההרתעה של צה"ל נעלמת (אם ילדים לא מפחדים אז בוודאי שמחבלים מבוגרים לא), ואז מקבלים פיגועי דקירה ודריסה וירי של מפגע בודד שאין שום דרך סיכולית למנוע (כי אין תשתית שמאפשרת איסוף מודיעין מראש). לכן אירוע כמו זה שמצולם בסרטון הוא אירוע חמור ומסוכן שהתוצאות שלו זה רצח ופגיעה בחיים. כדי למנוע את הרצח הבא מוצדק מאוד לפעול בכל דרך כדי להחזיר את ההרתעה של צה"ל מול המחבלים ביהודה ושומרון. לו זה תלוי בי כל מפגש כזה מסתיים בהכרעה חדה וכואבת. אחרי כמה כאלה שיעברו לכיסא גלגלים עד סוף ימיהם סביר שיהיו פחות כאלה שיעזו לעשות את זה וההרתעה תחזור. 

אעד תמימי היא לא "נערה" תמימה שאני מבקש לירות בה סתם חלילה. היא מחבלת שפעילותה פוגעת בביטחון ומסכנת את אזרחי ישראל. אני חס על חיי אזרחי ישראל ולא על חיי האויבים שלי. מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים. אני מעדיף להתאכזר לאכזריים כדי לרחם על אזרחי ישראל".

הפוסט המלא:

https://www.facebook.com/Bezazelsmotrich/posts/1009706622517048