לא הפנים את השיר 'ויקיפדיה'. מרצה באוניברסיטה העברית: "כל מתנחל הוא טרוריסט"

פרופ' עמירם גולדבלום לא הסכים כנראה למסר של חנן בן ארי, ועל מנכ"ל משרד התקשורת הסרוג, שנחשד בפלילים, הוא אמר כי הוא "טרוריסט, שקרן, ונבל. הוא אחראי לפשעים נגד האנושות, עליו לעמוד לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/07/17 10:17 כג בתמוז התשעז

לא הפנים את השיר 'ויקיפדיה'. מרצה באוניברסיטה העברית: "כל מתנחל הוא טרוריסט"
חושב שכל מתנחל הוא טרוריסט. גולדבלום, צילום: צילום מסך

החשדות נגד מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, הצליחו להוציא את פרופ' עמירם גולדבלום משלוותו ובפוסט חריף בפייסבוק, הוא השתלח בבכיר הסרוג וכינה אותו "טרוריסט".

גולדבלום, חוקר ומרצה באוניברסיטה העברית, טען כי פילבר הוא "טרוריסט, שקרן, ונבל - משחר נעוריו הפוליטיים". לשיטתו, יש הסבר ברור לדברים, "כמי שהיה מתנחל ומנכ"ל מועצת יש"ע הוא אחראי לפשעים נגד האנושות, באופן ישיר לפשעים נגד העם הפלסטיני ועל כך עליו לעמוד לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג".

כאן עבר המרצה להשתלח בכלל ציבור המתיישבים ואמר כי "כל מתנחל הוא טרוריסט בהגדרה, על אחת כמה וכמה אם הוא מראשי הטרור המתנחלי".

לסיום הוא כתב כי יש להתנער מאנשים מסוגו של פילבר, "אני אופתע אם פילבר לא יהיה בסופו של דבר בכלא. אני מקווה שזה יקרה - כדי שישראל תתחיל להתנקות מיצורים נאלחים כמו שלמה פילבר ודומיו".

כשירות לחוקר המדופלם והמכליל, הנה שיר שאולי יגרום לו מעט פחות לכלוא אנשים ב-"שום כלוב":

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן