כתב ערוץ 2 מספר: "בשנייה אחת הכול התלקח"

גלעד שלמור, כתב ערוץ 2, העלה הערב פוסט לפייסבוק בו הוא מתאר את הלווית הצעיר מיפו שנורה על ידי שוטרים, במהלכה הוכה ועקב כך אושפז עם חבלות וקרעים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/17 20:29 ז באב התשעז

כתב ערוץ 2 מספר: "בשנייה אחת הכול התלקח"
גלעד שלמור, צילום: צילום מסך יוטיוב

 "תודה רבה לכל החברים והקולגות שיצרו קשר ודרשו בשלומי", פתח שלמור את הפוסט, "חיממתם את לבי לאורך היממה המורכבת הזאת. היינו אתמול בלינץ'", המשיך כתב ערוץ 2, "גל הצלם ואני הלכנו לסקר את הלווייתו של הצעיר היפואי שנורה על ידי השוטרים. כדרכנו, ניסינו להביא את התמונות והקולות מתוך הבטן של השטח, כדי לשקף את המצב ולהביא לצופים שלנו את התמונה האובייקטיבית ביותר". 

לדבריו הרגיש בטוח כי הוזמן לאירוע ואז "בשנייה אחת הכול התלקח". "זה התחיל עם גל, שהחלו להכות אותו", סיפר שלמור, "הם לקחו לו את המצלמה וריסקו אותה. הוא חטף אגרופים ובעיטות, אבל הצליח להימלט". 

https://www.facebook.com/GiladShalmorNews/posts/1784858178198807

הכתב תיאר כיצד ניסה להימנע מעימות אבל לא הצליח: "האגרוף הראשון שניחת על פניי עוד היה נסבל", הוא כתב, "לפתע אגרוף נוסף ועוד בעיטה. שניים מושכים אותי לקרקע, אחרים קורעים את חולצתי. אדם נוסף לופת אותי, זרועותיו סביב גרוני. הוא מצמיד את פיו לזרועי, ונושך אותה בעוצמה". 

וכל מספר הכתב כיצד ניצל "פתאום מישהו מושך לי ביד. אלמוני שאת פניו אינני זוכר קטף אותי החוצה. 'תברח', הוא אמר לי. התחלתי לרוץ, החיות כנראה באו על סיפוקן, כי אף אחד לא רדף אחריי". 

הפציעות שספג הוגדרו "קלות": "ב'איכילוב' אבחנו קרעים בכתפיים, צלעות שכבר חשו שלמות יותר עם עצמן, פנס בעין וחבלות בכל הגוף", הוא תיאר 'רק בנס לא קרה שום דבר חמור יותר', אמרו לי רופאיי, מחילים עליי את הקלישאה התקשורתית שאני כל כך מנסה להימנע ממנה ביומיום". 

למרות הכל, שלמור לא מתחרט: "אני לא מתחרט שהגעתי לשם. התפקיד שלי כעיתונאי הוא להביא לקהל צופיי את התמונה האמיתית, את הקולות האותנטיים שאי אפשר להביא מבחוץ, אנחנו נמשיך להיות שם, נדווח ביושר ונשמור על תפקידנו כשומרי סף – גם אל מול ההמון הזועם והמוסת וגם אל מול מי שמסית אותו". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן