כתב אישום נגד הערבי ישראלי שרצח את הרב בן גל

עבד אלחכים עאצי רכש שני סכינים בשכם וכשזיהה כי בן גל יהודי רצח אותו בכוונה תחילה וממניע לאומני. הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/03/18 10:33 יג בניסן התשעח

כתב אישום נגד הערבי ישראלי שרצח את הרב בן גל
הנרצח בפיגוע באריאל, איתמר בן גל, צילום: יצחק מלמד

כתב אישום נגד המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל הי"ד בצומת אריאל לפני מספר שבועות, הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד על ידי פרקליטות מחוז מרכז.

עבד אלחכים עאצי מואשם ברצח בכוונה תחילה של בן גל בנסיבות של מעשה טרור. לפי תב האישום, המחבל ביצע את מעשה הדקירה ממניע לאומני במטרה להביא למותם של יהודים.

.המחבל, תושב ישראל, רכש ביום הרצח שני סכינים באורך 27 מ"מ בחנות בשכם ונסע לצומת אריאל, שם הבחין בבן גל. לאחר שזיהה כי מדובר ביהודי הוא התקרב לעברו שלף את אחד הסכינים ודקר אותו בבטנו ובחזהו.

המחבל שרצח את בן גל

המחבל שרצח את בן גלצילום: צילום מסך מפייסבוק

עוד עלה בכתב האישום כי גם לאחר שהנרצח ניסה לנוס מהמקום, עאצי רדף אחריו במטרה להמשיך במעשה ורק עובר אורח שפגע בו עם רכבו הצליח למנוע ממנו להמשיך ולבצע את זממו.

מיד לאחר האירוע ברח המחבל לשטחי הרשות הפלסטינית עד שלפני כשבועיים הוא אותר ונעצר בשכם לאחר מאמץ משולב של כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל. הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.