כשקבוצת אליצור גוש עציון שיחקה מול קבוצות בארה"ב

חברי קבוצת הכדורסל טסו לניו ג'רסי שם השתתפו בפעילויות ספורטיביות והתארחו בבתיהם של חברי הקהילה היהודית המקומית. שלמה נאמן: "העיקר שכולם יעלו לארץ וישחקו יחד באליצור גוש עציון"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/11/17 14:10 יט בחשון התשעח

כשקבוצת אליצור גוש עציון שיחקה מול קבוצות בארה"ב
חברי הקבוצה ואנשי הקהילה היהודית, צילום: קרן גוש עציון

מפגש מעניין התקיים בשבוע שעבר בין קבוצת אליצור גוש עציון לקבוצות כדורסל והקהילה היהודית בניו ג'רסי שבארצות הברית.

המסע היה יוזמה משותפת של קרן גוש עציון, הפדרציה של מטרוווסט הגדולה בניו ג'רסי וקק"ל במרכז ניו ג'רסי. המשלחת הישראלית התארחה בבתיהם שלמשפחות יהודיות מקומיות בקהילת וסט-אורנג', ושיחקה נגד קבוצות כדורסל מקומיות.

בנוסף למשחקים, הקבוצה הייתה אורחת כבוד באירוע פרטי של קק"ל. חברי הקבוצה גם ביקרו באתרים שונים בניו יורק ואך הלכו לצפות במשחק NBA של קבוצת ה"ברוקלין נטס".

מטרת הנסיעה, לפי אחראי קשרי חוץ של מטרוווסט רנדי ברוקמן, הייתה גיבוש, שיפור מקצועיות השחקנים וחיזוק וחיבור לקהילה היהודית במקום. מנכ"לית קרן גוש עציון, שני סימקוביץ ' שהצטרפה לנסיעה הוסיפה כי "הנסיעה הזאת, שמחברת את הקהילה היהודית של מטרוווסט ניו ג'רזי לגוש עציון, חשובה במיוחד כרגע, מפני שזו שנת ה- 50 שנה לאיחוד ירושלים והשיבה לגוש עציון ו -70 שנה להקמתה של מדינת ישראל".

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן התייחס לכך ואמר כי הנסיעה של שחקני אליצור גוש עציון לארה"ב היא למעשה פעילות ספורטיבית שהפכה לשליחות ציונית חינוכית, של חיבור יהודי התפוצות לגוש עציון".

לדבריו, "אנחנו מברכים ומודים לקרן גוש עציון על הצלחתם במסע המופלא בארצות הברית. כמו שאומרים שהטובים ינצחו והעיקר שכולם יעלו לארץ וישחקו יחד באליצור גוש עציון".