כיצד בכל זאת הצליח יגאל סרנה לגייס את כספי הפיצוי לזוג נתניהו?

העיתונאי שהפסיד בתביעת הדיבה לראש הממשלה ורעייתו, נתקל בסירוב לבקשתו לדחות את התשלום מצד בא כוחם של בני הזוג. מאחר ואת כספי גיוס ההמונים הוא יקבל רק בעוד כחודש וחצי, הוא קיבל הלוואה מתורם אלמוני שאמור להעביר לו את מלוא 115 אלף השקלים

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/06/17 21:45 ג בתמוז התשעז

כיצד בכל זאת הצליח יגאל סרנה לגייס את כספי הפיצוי לזוג נתניהו?
סרנה בבית המשפט, צילום: פלאש 90. מוטי קמחי

לאחר שלטענת העיתונאי יגאל סרנה, בני הזוג נתניהו סירבו לבקשתו לדחיית תשלום הפיצויים שהוא חוייב לשלם להם, מסתבר שישועתו הגיעה מגורם עלום שזהותו טרם נחשפה.

בן כספית פתח הערב (שלישי) את תוכניתו ברדיו 103FM וסיפר כי סרנה הצליח להשיג את הסכום הדרוש בסך 115 אלף ש"ח

"אני פותח את התוכנית עם גילוי", אמר כספית והוסיף: "יגאל סרנה דיבר כאן אתמול ואמר שהוא ביקש הארכה לתשלום הכסף והגברת ומר נתניהו השיבו שהם מעוניינים בכל הכסף כאן ועכשיו וללא עיכוב, אחרת הם יחלו בהליך של הוצאה לפועל. יגאל סרנה השיג את זה דרך הסכם עם תורם אלמוני שהעניק לו את 115 אלף השקלים ללא ריבית והצמדה. כעת הוא ישלם את הסכום לבני הזוג נתניהו ובא לציון גואל".

סרנה, שהפסיד בתביעת הדיבה שהגישו נגדו בנימין ושרה נתניהו על כך שפרסם בפייסבוק סיפור שלטענתם לא היה מעולם, הצליח לגייס את מרבית הסכום בפרוייקט גיוס המונים. עם זאת, מאחר ואת הכסף הוא יזכה לקבל רק במהלך חודש אוגוסט, הוא פנה לבני הזוג נתניהו וביקש מהם לדחות מעט את מועד התשלום.