ירי על אוטובוס סמוך לעפרה. אין נפגעים

מחבלים פתחו באש על אוטובוס שהסיע סטודנטים, ששבו מירושלים לשומרון. שמשות הרכב התנפצו וכוחות צה"ל מחטיבת 'בנימין' החלו בסריקות באזור כדי לגלות את מקור הירי. בשפרעם זרקו פורעים אבן על אוטובו וצעירה נפצעה באורח קל

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/17 21:14 כב בכסלו התשעח

ירי על אוטובוס סמוך לעפרה. אין נפגעים
מעצרים ביהודה ושומרון, צילום: דובר צה"ל

אוטובוס נורה הערב (א') בצומת המשטרה הבריטית שסמוך לעפרה על ידי מחבלים. לא היו נפגעים בנפש אך נגרם נזר לשמשות האוטובוס שהתנפצו.

על האוטובוס נסעו מספר סטודנטים ששבו מלימודיהם בירושלים והיו בדרכם ליישובי השומרון. כוחות צה"ל סורקים את האזור על מנת לאתר את היורים.

אוטובוס אחר, של חברת "נתיב אקספרס" שעשה דרכו מחיפה לשפרעם, נרגם בבכביש הראשי בשפרעם באבן שניפצה שמשה צדדית והובילה לפציעתה הקלה של נוסעת בת 18. כוחות הרפואה שהוזעקו למקום קבעו כי הפציעה נגרמה כתוצאה מרסיס. מהמשטרה נמסר כי "שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו למקום עורכים סריקות לאיתור חשודים".

מוקדם יותר נדקר מאבטח כבן 40 על ידי מחבל בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים. המחבל, תושב שכם בן 24 ששהה בישראל באופן לא חוקי, דקר אותו בפלג גופו העליון ופצע אותו באורח קשה. המאבטח, אשר אלמליח, פונה לבית החולים שערי צדק בעיר.

מי שהשתלט על המחבל היו שוטר ואזרח שהבחינו בו נס מזירת הפיגוע. הם רדפו אחריו וכעבור מספר שניות הצליחו לנטרל אותו ולהעבירו לכוחות הביטחון.