יו"ר מועצת יש"ע החדש נפגש עם נתניהו ודן עמו בבעיית הביטחון ביו"ש

חננאל דורני שנכנס לתפקידו לפני מספר ימים, נפגש עם ראש הממשלה וראש הסגל שלו במטרה לקדם את נושא תקצוב סלילת הכבישים והגברת הביטחון בהתיישבות, "מועצת יש"ע תמשיך לפעול במשותף עם ראש הממשלה ונציגיו למען ההתיישבות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/11/17 14:38 יח בחשון התשעח

יו"ר מועצת יש"ע החדש נפגש עם נתניהו ודן עמו בבעיית הביטחון ביו"ש
נתניהו ודורני, צילום: מועצת ישע

יו"ר מועצת יש"ע החדש, חננאל דורני, נפגש היום (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודן עימו בין היתר בנושא תקצוב הכבישים העוקפים.

נתניהו בירך את דורני על כניסתו לתפקיד ואיחל לו בהצלחה ולאחר מכן התקיימה פגישת עבודה עם ראש הסגל, יואב הורוביץ, בנושא סלילת הכבישים העוקפים, תאורה וקליטה סלולרית בדרכים.

במועצת יש"ע ציינו השניים סיכמו על המשך העבודה המשותפת על במטרה לקדם את הנושאים ולהביאם לידי ביצוע.  יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני אמר: "אני מודה לראש הממשלה על פעילותו למען ההתיישבות וקידום סוגיית סלילת הכבישים והגברת הביטחון ביהודה שומרון ובקעת הירדן. מועצת יש"ע תמשיך לפעול במשותף עם ראש הממשלה ונציגיו למען ההתיישבות".

פגישתו של דורני עם נתניהו הגיע על רקע המחאה של המשפחות השכולות וראשי מועצות ביהודה ושומרון על כך שהממשלה לא מעבירה תקציבים לשיפור התשתיות ומרכיבי הביטחון באזור. יש לציין כי גם לאחר שהחלו להישמע מכיוונו של ראש הממשלה הבטחות בנוגע לתיקצוב הנושא, ראשי המחאה הביעו סקפטיות ואמרו כי לא יחדלו למחות עד שלא ידעו מהו מקור התקציב.