טענה: נוצרים מיסיונרים מנסים לפתות חולים ב"ביקור חולים"

בארגון "יד לאחים" טענו כי הכת הנוצרית "היהודים המשיחיים" חילקה חוברות ושוקולדים לחולים "שמחפשים עוגן כלשהוא" כדי להטיף להם להמיר את דתם. הם פנו להנהלת המוסד כדי שתפעל "בכל חומרת הדין כדי שמקרה כזה לא יישנה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/05/18 08:37 יט באייר התשעח

טענה: נוצרים מיסיונרים מנסים לפתות חולים ב"ביקור חולים"
חוברות ושוקולדים שחולקו לחולים, צילום: יד לאחים

אנשי הכת הנוצרית והמיסיונרית, "היהודים המשיחיים", מנסים בתקופה האחרונה ליצור קשר עם חולים המאושפזים ומחלקים להם דברי מתיקה וחומרים כתובים מתורתם. כך טענו אתמול (חמישי) בארגון "יד לאחים".

הפעילות המדוברת אירעה בסניף בית החולים "ביקור חולים" המשוייך ל"שערי צדק". במכתב ששלחו אנשי "יד לאחים" למנהל המרכז הרפואי פרופסור יונתן הלוי נכתב כי חברי הכת "עברו ממיטה למיטה במספר אגפים תוך שהם מחלקים שקית עם שוקולדים יחד עם דף הטפה מיסיונרי להמרת דת".

עוד נכתב בפניה כי "מדובר באירוע חמור ביותר, שכן נוסף על עצם המעשה המכוער כשלעצמו, הניסיון להגיע לחולים שמחפשים עוגן כלשהוא כדי להטיף להם להמיר את דתם, מהווה מעשה נפשע".

בארגון הוסיפו כי יש חשש שהפעילות המדוברת מהווה עבירה על החוק, שאוסר על ניסיונות להמרת דת באמצעות פיתויים, הבטחות וטובות הנאה, "בקשתנו כי תפעלו בכל חומרת הדין כדי שמקרה כזה לא יישנה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן