ח"כ פריג' על הסדרת חוות גלעד: "יוביל לעוד מוות מיותר"

חבר מרצ לא אהב את תגובת שר הביטחון לפיגוע, לפיה הישוב בו נרצח הרב שבח יוסדר. לטענתו המהלך רק יגדיל את מעגל הדמים, "ממשלה שתגובתה על רצח היא הכשרת עבריינות, היא ממשלה שאיבדה את הדרך"

חדשות כיפה משה ויסטוך 10/01/18 12:37 כג בטבת התשעח

ח"כ פריג' על הסדרת חוות גלעד: "יוביל לעוד מוות מיותר"
תוקף את הכוונה להסדיר את חוות גלעד. ח"כ פריג', צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

הצהרתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן כי יפעל להכשרת חוות גלעד עוררה את זעמו של ח"כ עיסאוי פריג' ממרצ שטען כי המהלך רק יוביל "לעוד מוות מיותר".

"ממשלה שתגובתה על רצח היא הכשרת עבריינות", הוא טען, "היא ממשלה שאיבדה את הדרך. ממשלה שבמקום לאכוף את החוק מעודדת את הפרתו".

לדבריו, "כל מוות הוא כואב, של יהודים ושל ערבים, אבל המשך העבריינות מטעם המדינה בשטחים רק תוביל לעוד מוות מיותר ותרחיק אותנו מכל אפשרות של פתרון או אפילו הרגעת הסכסוך".

מברך את הדתיים בצבא. עמירם לוין

""הגיע הזמן להציב מחירון לטרור,. עמירם לויןצילום: פלאש 90. תומר נאוברג

האלוף במיל׳ וחבר מפלגת העבודה, עמירם לוין, התייחס גם הוא לרציחתו אמש של הרב רזיאל שבח הי"ד ודרש לתבוע מחירים כבדים ממהמחבלים ולצד זה תקף גם את ממשלת נתניהו.

"אמש שילמנו מחיר כואב בפיגוע נוסף שהותיר שישה יתומים", הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו והוסיף כי "אל מול 'המחירון' הפלשתיני. הגיע הזמן שגם לישראל יהיה מחירון משלה לטרור. תדע כל אם פלסטינית, יידע כל מחבל פוטנציאלי שחושב לפגוע בנו, כי הוא ומשפחתו ישלמו מחיר יקר על כל ניסיון פיגוע - כבד פי כמה מהכסף המלוכלך שתשלם לו הרשות הפלסטינית. תדע הרשות הפלסטינית, על כל שקל שהיא תשלם לרוצחים, על כל הסתה בבתי הספר שלה ובכיכרות, ישראל תגבה ממנה כפליים".

עוד הוא כתב כי "המלחמה בטרור היא לא רק באמצעות דיבורים על כוח. היא גם באמצעות נועזות ויצירתיות. חייב להיות מחיר לטרור. לצערי, ממשלת נתניהו לא מסוגלת לגבות אותו".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן