ח"כ סמוטריץ' על כולנו: "כשאין לך מה להגיד אתה יורה לכל הכיוונים"

חבר הבית היהודי התייחס להאשמות ח"כ פולקמן, לפיהן הוא ובנט אחראים לפרסומים נגד יו"ר כולנו ואמר ל'כיפה': "אין לי אלא לקוות שהשר כחלון לא יפנה עורף למצביעיו ויתעשת"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/05/18 09:25 כב באייר התשעח

ח"כ סמוטריץ' על כולנו: "כשאין לך מה להגיד אתה יורה לכל הכיוונים"
תוקף את פולקמן בחזרה. סמוטריץ, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב הבוקר (ראשון) להאשמותיו של ח"כ רועי פולקמן מכולנו, על רקע התנגדות שר האוצר כחלון לפסקת ההתגברות.

"צר לי שח"כ פולקמן הולך למחוזות לא עניינים", הוא אמר ל'כיפה' וציין כי "כשאין לך מה להגיד אתה יורה לכל הכיוונים". 

לטענתו של סמוטריץ', "הציבור מבין את החשיבות של החזרת האיזונים בין הרשויות, הציבור מבין שהפתרון היחיד לסוגיית המסתננים זה פסקת ההתגברות ולצערי כחלון וחברי מפלגתו מתחמקים. גם השרים אלי כהן ויואב גלנט מבינים את המצב ותומכים בחוק. אין לי אלא לקוות שהשר כחלון לא יפנה עורף למצביעיו ויתעשת".

מחלוקת סביב פסקת ההתגברות. כחלון, פולקמן, גלנט ועזריה

מחלוקת סביב פסקת ההתגברות. כחלון, פולקמן, גלנט ועזריהצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

מוקדם יותר תקף חבר כולנו את הבית היהודי והאשים את בנט וסמוטריץ' כאילו הם האחראים לפרסום נגד כחלון, סביב המחלוקת על פסקת ההתגברות שעברה אתמול בוועדת השרים לענייני חקיקה.

בבית היהודי התייחסו גם הם להאשמות ואמרו: "‫אתמול השרים 'הקיצוניים' יואב גלנט, גילה גמליאל, סופה לנדבר, שקד, אקוניס, לוין ואלקין תמכו פה אחד בפסקת ההתגברות. ‬‫החוק, יחד עם חוק מסתננים ופתיחת מתקן חולות פותר  את בעיית המסתננים הבלתי חוקיים. איננו מכירים פיתרון אחר.

"אנו מצפים מראש הממשלה נתניהו ומהשר כחלון לדאוג להעברת החוק, או להביא פיתרון אלטרנטיבי כפי שהם הבטיחו. אנו נשמח לשתף פעולה עם כל פתרון אמיתי לבעיית המסתננים ובעיית המשילות בישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן