ח"כ יוגב בתגובה לרבנית פיוטרקובסקי: "תקפת בדיבורך בלא שאת יודעת"

ח"כ מוטי יוגב טוען כי ביקורתה של הרבנית פיוטרקובסקי ב'כיפה', על חוסר המעורבות של הציונות הדתית ב-'משבר הדסה', נובעת מחוסר ידיעה ועל כן היא אינה במקומה, "לא כל מה שעושים נכון לספר לתקשורת, בעיקר אם רוצים שיצליח"

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/06/17 07:13 כה בסיון התשעז

ח"כ יוגב בתגובה לרבנית פיוטרקובסקי: "תקפת בדיבורך בלא שאת יודעת"
ח"כ מוטי יוגב, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

הרבנית מלכה פיוטרקובסקי הלינה אתמול (ראשון) במאמר ל-'כיפה', על "היעדרם של הקולות במרחב הציבורי של הציונות הדתית", בכל הנוגע למשבר הרופאים במחלק ההמטו-אונקולוגית ילדים בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי לא אהב את הדברים בעיקר מאחר שלטענתו, לפחות ביחס לחברי הבית היהודי, הם לא נכונים.

"הרבנית מלכה", הוא פונה אליה באמצעות 'כיפה', "אני מעריך אותך, אך הקדמת פ' לע'. תקפת בדיבורך בלא שאת יודעת, על מאמצים ומעורבות הבית היהודי במשבר הדסה".

לדבריו, "מזה שבועיים שאני יחד עם חברים נוספים, מנסים לחבר ולגשר בין ההורים והרופאים לבין שר הבריאות, לפגישה ללא תנאים מוקדמים באופן שאולי יביא לפתרון המשבר ומענה רפואי לילדים".

"לא כל מה שעושים נכון לספר לתקשורת", הוא מדגיש, "בעיקר אם רוצים שהוא יצליח. העיקר, שתהיה רפואה שלמה לכל חולי ישראל".

מוטי יוגב במאהל ההורים

מוטי יוגב במאהל ההוריםצילום: באדיבות המצלם

כזכור, הרבנית פיוטרקובסקי טענה אתמול כי אילו על הפרק היה מדובר על כוונה "למסור את גן סאקר שבירושלים לערבים", אז חברי הבית היהודי, הרבנים, אנשי התקשורת ושאר הציבורהדתי לאומי היו מרימים קול זעקה.

בהמשך היא תהתה, "האם מצוות יישוב הארץ, דוחה את כל התורה כולה?! האם אין גורלם של ילדים חולי סרטן בהווה ולכאבנו כנראה גם בעתיד, מטרה מספיק חשובה, כדי 'להתעורר' 'ולעורר' את הלבבות לעשייה מיידית, תקיפה, נחרצת וברורה, כפי שאתם נוהגים כשנדמה שקיים איום על שלמות הארץ?"