חיי שקד: לפני שבת חיי שרה, אנשי היישוב היהודי בחברון הצדיעו לשרת המשפטים

נציגי היישוב היהודי בעיר האבות הגיעו ללשכתה של השרה שקד והודו לה על פעילותה למענם. אורית סטרוק: "השרה הולכת בדרכו של אברהם אבינו". שקד: "בעת שירותי הצבאי שהיתי ביישוב ארבעה חודשים מרתקים ומאז היישוב נכנס לי חזק ללב"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/11/17 16:00 יח בחשון התשעח

חיי שקד: לפני שבת חיי שרה, אנשי היישוב היהודי בחברון הצדיעו לשרת המשפטים
אנשי חברון והשרה שקד, צילום: ללא קרדיט

ראשי הישוב היהודי בחברון הגיעו היום (שלישי) ללשכתה של  שרת המשפטים, איילת שקד, כדי להודות לה על פעילותה למען עיר האבות.

אנשי חברון רצו לציין את האירוע גם לכבוד שבת חיי שרה, אך נאלצו להקדים את בואם מאחר והשרה צפויה לטוס מחר לביקור עבודה ביפן.

בשבוע הבא ייערך אירוע מיוחד שבמהלכו יציינו ויוקירו את בוני היישוב היהודי בחברון לדורותיהם.אנשי היישוב הודו לשקד במיוחד על כך שסייעה להקמת המינהלת המוניציפלית בחברון ולקבלת היתרי הבנייה ב"רובע חזקיה".

מטעם היישוב היהודי חברון הגיעו ראש המנהלת בחברון אברהם בן יוסף, מנכ"ל היישוב אורי קרזן, הדובר נועם ארנון דובר היישוב, אחת התושבת ונינתו של הרב קוק, ציפי שליסל, שהגישה לשרה ספר פרי עטה על הייישוב היהודי בחברון, ומנהלת שדולת ארץ ישראל וידידתה הקרובה של השרה, חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק.

השרה שקד התייחס למחווה ואמרה כי "חברון היא עיר האבות, בעת שירותי הצבאי שהיתי ביישוב ארבעה חודשים מרתקים ומאז היישוב נכנס לי חזק ללב. חברון היא אחד משלושת המקומות שנרכשו פעם אחר פעם בכסף מלא, עוד מימי אברהם אבינו, ואין איש שיכול להפריך את זיקתנו למקום. 50 שנה מאז שחזרנו למקום ולא נשוב לעזוב אותה".

אורית סטרוק הוסיפה: "שרת המשפטים הולכת בדרכו של אברהם אבינו שבחר להשקיע בחלקת קרקע בחברון. גם היא השקיעה לא מעט מיכולותיה ומפעילותה לקידומו של היישוב היהודי בחברון, ואיון ספק שהדבר יעמוד לזכותה לאורך חייה הציבוריים".