חושפת התלונות נגד סלומינסקי: מעדיפים קומבינות על נפגעי תקיפה מינית

חגית מוריה-גיבור לא חוסכת ביקורת מראשי הציונות הדתית ובמיוחד מהשר בנט. "פגיעה מינית פה ושם. עזבו אותנו מהפינאטס האלה, אנחנו בדרך להנהיג את המדינה. מה, לא?"

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/02/17 12:23 כד בשבט התשעז

חושפת התלונות נגד סלומינסקי: מעדיפים קומבינות על נפגעי תקיפה מינית
מתוך הסרטון, צילום: מתוך הסרטון

חגית מוריה-גיבור, שחשפה את את הטענות להטרדות מיניות מצדו של ח"כ ניסן סלומינסקי מהבית היהודי, עולה להתקפה. בפוסט חריף ונוקב היא מאשימה את ראשי הציונות הדתית ובראשם את שר החינוך נפתלי בנט, על כך שנושא הפגיעות המיניות בתוך המגזר אינו עומד בראש מעייניהם.

"הפוסט הזה יושב לי בבטן כבר כמה ימים", היא כותבת, "אני בטח אשלם עליו מחיר. כמו מחירים אחרים ששילמתי בתקופה האחרונה. אבל אני לא יכולה שלא לכתוב". מורה-גיבור מפרטת לאורך הפוסט את האהבה שלה לציונות הדתית ואת תחושת הגאווה שעמה גדלה, "ציונות דתית ויקרה שלי, גדלתי בתחושת גאווה גדולה להשתייך למגזר האיכותי הזה. הרגשתי שליחות בעולם".

בהמשך היא כותבת, על רקע שלל הפרסומים על פגיעות מיניות בתוך המגזר הסרוג, כי היא מאוכזבת מראשי הציבור הדתי-לאומי, "מסתבר שאצל מנהיגי המגזר שלי יש מנעד. כסף זה חשוב מאוד. ארץ ישראל גם. (אבל זה בעיקר קשור גם בכסף. ובתי אמנה. וקרקעות), אבל עגונות? גרים? נפגעי תקיפה מינית? נו באמת!"

חושפת התלונות נגד ח"כ סלומינסקי, טוענת כי ערכי הציונות הדתית עליה גדלה, מקבלים מהלומה כשהם נפגשים עם הפוליטיקה, "אחטוף כהוגן- אבל הנה הפאנ'ץ: התפקדתי למפלגת הציונות הדתית מתוך אמונה שלמה שדרך חיים זו של יהדות וציונות היא השילוב הראוי. אני עדיין מאמינה בזה. אני חושבת שהתורה בבסיסה היא מפה של אמת שמורה לנו את דרך הישר. נותנת לנו כיוון ומציירת מסלול. לצערי, גיליתי שכשזה מגיע לפוליטיקה יש סט ערכים אחר לגמרי. סדרי עדיפויות ו"אילוצים"- שמשנים טוטאלית את המסלול. כשאני אומרת פוליטיקה- אני מתכוונת גם לרבנות הראשית שהינה גוף פוליטי ורקוב וממש לא משהו שמייצג ערכים תורניים. אבל זה בכל מקום לצערי".

(צילום: )



לקראת סיום דבריה, חידדה מורה-גיבור את הביקורת שלה וכוונה אותה לאדם אחד, יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט. "לפני מספר ימים התקיימה ועידה פנימית של המפלגה שלי. כלים והכוונה למנהיגי המחר. כמה חבל שבמילות הפתיחה, בחר ראש המפלגה להלל ולשבח את ועדת חוקה ואת העומד בראשה. חבר מפלגתו. שיש כרגע חקירה בעניינו על עשרות נשים שהוטרדו מינית על ידו. אבל כבר הבנו היטב. כסף, קומבינות וכח במקומות הנכונים זה הרבה יותר חשוב מאיזו פגיעה מינית פה ושם. עזבו אותנו מהפינאטס האלה- אנחנו בדרך להנהיג את המדינה.... מה, לא?"

מלשכת של השר ויו"ר הבית היהודינפתלי בנט, טרם התקבלה תגובה. לכשתתקבל נפרסמה.